  • Date: Mon, 11 Jan 2010 22:44:28 +0100
    From: vania <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem "Error 1606".

    Witam!

    Endriu dnia 10-01-10 20:52 napisał(a):

    > S? dwa kompy na kt?rych instaluje ten sam program
    > Na jednym wszystko idzie OK, na drugim wyst?puje problem:
    >
    > "error 1606 could not access network location\0 "
    > http://support.microsoft.com/kb/315352
    >
    > Sprawdza?em wedle rozpiski - w obu kompach wpisy w rejesterach (Folder -
    > User Shell Folders) s? identyczne.
    > Te same systemy XP SP3.

    Kiedyś miałem podobnie:
    "Błąd 1606. Nie można uzyskać dostępu do lokalizacji sieciowej \"

    Wszędzie był opisywany podobny błąd ale na końcu komunikatu była podana
    konkretna ścieżka do której niby to instalator nie mógł uzyskać dostępu,
    a u mnie na końcu był tylko backslash.

    Nie pamiętam w 100% gdzie był problem ale sprawdź usługi czy w obu
    kompach są uruchomione te same (głównie usługi Microsoftu)

    Pamiętam że kasowałem też całe klucze (ale tu nie jestem pewien w 100%
    czy to przy tym problemie z Error 1606 czy przy innym związanym z
    instalacją):

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curre
    ntVersion\Explorer\User
    Shell Folders]
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curren
    tVersion\Explorer\User
    Shell Folders]

    i chyba też

    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curren
    tVersion\Explorer\Shell
    Folders]
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curre
    ntVersion\Explorer\Shell
    Folders]

    Jak chcesz to sprawdzić to na wszelki wypadek wyeksportuj sobie te
    klucze do pliku. Po skasowaniu koniecznie restart komputera.

    --
    vania