  • 1. Data: 2010-01-10 19:52:29
    Temat: Problem "Error 1606".
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Są dwa kompy na których instaluje ten sam program
    Na jednym wszystko idzie OK, na drugim występuje problem:

    "error 1606 could not access network location\0 "
    http://support.microsoft.com/kb/315352

    Sprawdzałem wedle rozpiski - w obu kompach wpisy w rejesterach (Folder -
    User Shell Folders) są identyczne.
    Te same systemy XP SP3.
    Co dziwniejsze program ów był już kiedyś zainstalowany na tym kompie na
    tym samym systemie.
    Czy ktoś może ma jakieś sugestie co się mogło pozmieniać, że pół roku temu
    instalowanie szło gładko a teraz jest problem ?.

    P.S. Post ów wysłąłem również na alt.pl.comp.os.windowsxp

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-01-11 15:14:08
    Temat: Re: Problem "Error 1606".
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Endriu schrieb:
> [...]
    > Na jednym wszystko idzie OK, na drugim wystepuje problem:
    >
    > "error 1606 could not access network location\0 "
    > http://support.microsoft.com/kb/315352
    >
    > Sprawdza?em wedle rozpiski - w obu kompach wpisy w rejesterach (Folder -
    > User Shell Folders) s? identyczne.
    > Te same systemy XP SP3.
    > Co dziwniejsze program ów by? ju? kiedy? zainstalowany na tym kompie na
    > tym samym systemie.
    > Czy kto? mo?e ma jakie? sugestie co sie mog?o pozmieniaae, ?e pó? roku temu
    > instalowanie sz?o g?adko a teraz jest problem ?.
    >
    > P.S. Post ów wys???em równie? na alt.pl.comp.os.windowsxp

    a to, co pisze MałyMiękki sprawdzałeś? Znaczy, czy Norton Antivirus jest
    zainstalowany? (BTW Norton Antivirus jest gorsze od 10 wirusów razem
    wziętych)

    Waldek

  • 3. Data: 2010-01-11 16:55:53
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > a to, co pisze MałyMiękki sprawdzałeś? Znaczy, czy Norton Antivirus jest
    > zainstalowany? (BTW Norton Antivirus jest gorsze od 10 wirusów razem
    > wziętych)

    Nie mam Nortona (Kasperski).....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-01-11 17:20:00
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Endriu schrieb:

    > Nie mam Nortona (Kasperski).....

    spróbuj wywalić. Z Kasperskim też miałem przewały z jakimś programem.
    Jak bez kaspera zadziała to spróbuj z Avira Antivir. Z nim nie mam
    problemów, jak do tej pory.

    Waldek

  • 5. Data: 2010-01-11 19:07:32
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > spróbuj wywalić. Z Kasperskim też miałem przewały z jakimś programem. Jak
    > bez kaspera zadziała to spróbuj z Avira Antivir. Z nim nie mam problemów,
    > jak do tej pory.

    To nie od Kasperskiego. Na obu kompach zainstalowany jest Kasperski......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-01-11 21:44:28
    Od: vania <v...@i...pl>

    Witam!

    Endriu dnia 10-01-10 20:52 napisał(a):

> [...]
    > http://support.microsoft.com/kb/315352
    >
    > Sprawdza?em wedle rozpiski - w obu kompach wpisy w rejesterach (Folder -

    Kiedyś miałem podobnie:
    "Błąd 1606. Nie można uzyskać dostępu do lokalizacji sieciowej \"

    Wszędzie był opisywany podobny błąd ale na końcu komunikatu była podana
    konkretna ścieżka do której niby to instalator nie mógł uzyskać dostępu,
    a u mnie na końcu był tylko backslash.

    Nie pamiętam w 100% gdzie był problem ale sprawdź usługi czy w obu
    kompach są uruchomione te same (głównie usługi Microsoftu)

    Pamiętam że kasowałem też całe klucze (ale tu nie jestem pewien w 100%
    czy to przy tym problemie z Error 1606 czy przy innym związanym z
    instalacją):

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curre
    ntVersion\Explorer\User
    Shell Folders]
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curren
    tVersion\Explorer\User
    Shell Folders]

    i chyba też

    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curren
    tVersion\Explorer\Shell
    Folders]
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curre
    ntVersion\Explorer\Shell
    Folders]

    Jak chcesz to sprawdzić to na wszelki wypadek wyeksportuj sobie te
    klucze do pliku. Po skasowaniu koniecznie restart komputera.

    --
    vania

  • 7. Data: 2010-01-12 17:12:52
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Jak chcesz to sprawdzić to na wszelki wypadek wyeksportuj sobie te
    > klucze do pliku. Po skasowaniu koniecznie restart komputera.

    Wielkie dzięki. (wykasowałem "na próbę" tylko dwa pierwsze klucze - po czym
    zniknęła mi część "menu Start" :) - ale programik się odpalił).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-01-12 19:07:39
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    Raz poszła więc do fryzjera:
    "Poproszę o kilo sera!"

    Tuż obok była apteka:
    "Poproszę mleka pięć deka."

    Z apteki poszła do praczki
    Kupować pocztowe znaczki.

    a kolega Endruj przyszedl na grupe elektroniczna pytac o problemy z
    windowsem.

    Taka to była dziwaczka! ;)

    --
    Psychik

  • 9. Data: 2010-01-12 19:28:05
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Raz poszła więc do fryzjera:
    > "Poproszę o kilo sera!"
    >
    > Tuż obok była apteka:
    > "Poproszę mleka pięć deka."
    >
    > Z apteki poszła do praczki
    > Kupować pocztowe znaczki.
    >
    > a kolega Endruj przyszedl na grupe elektroniczna pytac o problemy z
    > windowsem.
    >
    > Taka to była dziwaczka! ;)

    Post ów opublikowałem również i na alt.pl.comp.os.windowsxp oraz
    pl.comp.lang.c .....
    Oczywiście tam nikt ani "nie pierdnął" w tym temacie, a tutaj dzięki koledze
    "Vania" juz jest po problemie....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-01-12 20:04:53
    Od: Psychik <p...@Z...pl>

    > Post ów opublikowałem również i na alt.pl.comp.os.windowsxp oraz
    > pl.comp.lang.c .....
    > Oczywiście tam nikt ani "nie pierdnął" w tym temacie, a tutaj dzięki koledze
    > "Vania" juz jest po problemie....

    ...a jesli lekarz pierwszej pomocy nie bedzie Ci w stanie pomoc, to
    bedziesz nam opisywal strzykanie w plecach?

    --
    Psychik