  • 11. Data: 2011-10-08 18:14:28
    Temat: Re: Problem chyba gaznikowy (nie moje KHI)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-07 17:30, Mat S pisze:

    > Nie wiem jak wyglądają akurat TE gaziory, a że wkurwionyś, to proszę o
    > rzucanie tylko lekkimi obiektami, jeśli bredzę. Ale może za dokładnie
    > wyczyściłeś oś przepustnic? Tamtędy się nie da wcisnąć jakaś lewizna?

    Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i
    faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to.
    Dzieki za podpowiedz

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2011-10-08 18:33:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-08, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i
    > faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to.
    > Dzieki za podpowiedz

    Mowilem nie lej syntetyka, wyplukal nagar i rozszczelnil Ci gazniki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-10-08 18:34:50
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-10-08 20:33, AZ pisze:

    > Mowilem nie lej syntetyka, wyplukal nagar i rozszczelnil Ci gazniki.

    Ale szczeliny zatkalem pakulami

  • 14. Data: 2011-10-09 11:06:41
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 08-10-2011 o 20:14:28 Michał V-R <m...@o...pl> napisał(a):
    > Az taki zly nie jestem :-), dopiero mialem czas oblukac przepustnice i
    > faktycznie na jednej jest maly luz, rozbiore i zobacze, czy to to.
    > Dzieki za podpowiedz

    Może rozpylić spray rozruchowy w okolicy gaźnika? Jeśli rzeczywiście
    bierze lewe powietrze, powinno być widać reakcję w obrotach. W każdym
    razie w singlu było widać.

    --
    Nikanor [TE630, DR350, SH300]