  • 1. Data: 2011-10-06 17:56:55
    Temat: kupno garażu - co sprawdzić
    Od: jesz <m...@w...pl>

    witam,
    właśnie planuję kupić miejsce garażowe w podziemnym parkingu na tzw
    rynku wtórnym dla mojej gwiazdy. Szukam porady co w takich sytuacjach
    właściciel powinien przedstawić? Akt notarialny ma, do tego
    zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach. I co jeszcze? Akt jest z 2008
    roku. Czy mógł w międzyczasie opchnąć te miejsce komuś innemu i szuka
    jelenia? Tak się zabezpieczyć chcę przed ewentualnym wałkiem ...
    I może ktoś z w-wy ma znajomego notariusza co za takie zakupy nie
    puszcza w skarpetkach?
    pozdro
    jesz

  • 2. Data: 2011-10-07 05:19:40
    Temat: [OT?]Re: kupno garażu - co sprawdzić
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-10-06 19:56, jesz pisze:
> [...]
    > jelenia? Tak się zabezpieczyć chcę przed ewentualnym wałkiem ...
    > I może ktoś z w-wy ma znajomego notariusza co za takie zakupy nie

    Lekkie ot, znajomy kupił z mieszkaniem garaż podziemny. No i ma
    garaż i miesięcznie płaci ~60zł kosztów administracyjnych. Mi
    się wydaje trochę dużo :) Niby garaż na własność a tu sru,
    jeszcze sześć dych opłat...
    Orientowałeś się może jaka opłata miesięczna?

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 3. Data: 2011-10-07 06:55:43
    Temat: Re: kupno garażu - co sprawdzić
    Od: jesz <m...@w...pl>

    W tym garażu który chcę kupić opłaty są na poziomie niecałych 70 zł
    ale np. na ursynowie gdzie teraz trzymam moto spółdzielnia za miejsce
    które kosztowało 35.000 (!) bierze dodatkowo 160 (!!!!!!) miesięcznie
    opłaty czynszowej ...

  • 4. Data: 2011-10-07 07:07:48
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 października 2011, 19:56:55 UTC+2 użytkownik jesz napisał:

    > Szukam porady co w takich sytuacjach
    > właściciel powinien przedstawić? Akt notarialny ma, do tego
    > zaświadczenie o niezaleganiu w opłatach. I co jeszcze?
    Aktualny (!) wyciag z ksiegi wieczystej. Tam sprawdzisz kto jest aktualnym
    wlascicielem oraz czy jest ustanowiona hipoteka (+ ewentualnie na kogo i jaka).

    > Akt jest z 2008
    > roku. Czy mógł w międzyczasie opchnąć te miejsce komuś innemu i szuka
    > jelenia?
    Mogl. 17 razy. KW wszystko Ci powie.

    > Tak się zabezpieczyć chcę przed ewentualnym wałkiem ...
    Sprawdz jeszcze czy garaz jest wlasnoscia sprzedajacego czy moze siakas
    spoldzielnia... Procedury zakupu, w pewnym sensie, od tego zaleza.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 5. Data: 2011-10-07 07:24:15
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-10-07 08:55, jesz pisze:
> [...]
    > ale np. na ursynowie gdzie teraz trzymam moto spółdzielnia za miejsce
    > które kosztowało 35.000 (!) bierze dodatkowo 160 (!!!!!!) miesięcznie

    No tak, nie napisałem że 60zeta płaci w Rzeszowie :) Gdzie
    wynajęcie garażu to kwestia 100-200zł.

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 6. Data: 2011-10-07 07:27:11
    Od: jesz <m...@w...pl>

    Super, dzięki :)

  • 7. Data: 2011-10-07 07:28:24
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 7 Paź, 09:24, ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl> wrote:

    > No tak, nie napisa em e 60zeta p aci w Rzeszowie :) Gdzie
    > wynaj cie gara u to kwestia 100-200z .
    >
    > Pozdrawiam
    >         ursyn

    ja wynajmuję teraz za 200 ale stoimy we 3 moto więc kasa się rozkłada
    i da się przeżyć :)

  • 8. Data: 2011-10-07 07:46:03
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-07 09:28, jesz pisze:

    > ja wynajmuję teraz za 200 ale stoimy we 3 moto więc kasa się rozkłada
    > i da się przeżyć :)

    No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2011-10-07 07:48:52
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 7 Paź, 09:46, marider <2...@g...pl> wrote:

    > No niezle, ja place 15zl miesiecznie :)
    >
    > Pzdr
    > --
    > marider
    > Wsciekla Rn22 + dodatki- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    good for you :)

  • 10. Data: 2011-10-07 07:51:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>