  • 41. Data: 2010-08-03 22:56:41
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: Jan <j...@w...pl>

    gr pisze:
    > (...) ALE ostatnio bardzo często
    > widzę
    > motocyklistów, którzy po prostu przeginają...
    > pozdr.
    > Gr

    No nareszcie ktoś mnie zrozumiał! O to mi chodzi!!!

    Jan

  • 42. Data: 2010-08-03 23:02:53
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ano właśnie.
    > Realia są jakie są i TRZEBA to wkalkulować na drodze, a nie obrażać się
    > na rzeczywistość.

    Obrażanie się? To jest tylko nieśmiała sugestia, żeby
    brać pod uwagę, kto powoduje sytuacje ryzykowne na
    drodze. Według mnie - ci, którzy złamali przepisy,
    a nie ja, którego takie łamanie zaskakuje tak, że
    nie mogę uniknąć skutków.

    Jan

  • 43. Data: 2010-08-04 10:25:55
    Temat: Re: Problem motocyklistów wzgledem samochodów
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > możę jednak poczytaj ten PoRD i zacznij rozumieć

    Czytanie calego jest ponad moje sily, prosze wskaz mi punkt w ktorym
    przepisy pozwalaja na przeciskanie sie miedzy samochodami.

    --
    Picasso

  • 44. Data: 2010-08-04 10:59:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Aug 2010 10:25:55 +0200, osobnik zwany P_ablo
    wystukał:

    lepiej znajdź ten, który zabrania

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2010-08-04 12:08:37
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.08.2010 Jan <j...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > przepisów. Ja jestem typowy, chcę mieć spokój i cało
    > dojechać do celu. Cało - i cieleśnie, i karoseryjnie.
    > A na dodatek chcę być w porządku wobec innych. Ale
    > niektórzy mają mnie w d. Jak również wszystkich innych
    > na drodze. Zajeżdżają drogę bez kierunkowskazów, zmieniają
    > zamiary (np. kierunek jazdy) co kilkadziesiąt metrów
    > i nie sygnalizują mi tego, choć prawo im to nakazuje.
    > To mnie męczy i uprzykrza jazdę. Marzę sobie, żeby kiedyś,
    > jeszcze za mojego życia, pojazdy na drogach były prowadzone
    > przez automaty. Mógłbym się zdrzemnąć...

    Niestety, jeśli chcesz mieć spokój to kup bilet, wynajmij kierowcę.
    Niestety dla Ciebie, automatów prędko też nie będzie. Na razie skup
    się więc może na możliwie bezpiecznym prowadzeniu pojazdu, oraz
    obserwacji tego co na drodze i w okolicach. Mniej Cię będzie
    zaskakiwać. A zanim zaczniesz oceniać innych zwróć najpierw uwagę na to
    jak sam jeździsz, czy aby nie łamiesz przypadkiem jakichś przepisów,
    czy nie męczysz i uprzykrzasz innym.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 46. Data: 2010-08-04 15:32:22
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-04 10:59:39 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > Dnia pięknego Wed, 04 Aug 2010 10:25:55 +0200, osobnik zwany P_ablo
    > wystukał:

    > lepiej znajdź ten, który zabrania

    Chcę się upewnić - nie wiesz, czy udajesz, że nie wiesz?

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2010-08-04 15:34:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Aug 2010 15:32:22 +0200, osobnik zwany Bydlę
    wystukał:

    ja wiem. on nie.

  • 48. Data: 2010-08-04 16:29:42
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-04 15:34:52 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > Dnia pięknego Wed, 04 Aug 2010 15:32:22 +0200, osobnik zwany Bydlę
    > wystukał:

    > ja wiem. on nie.

    No bo mnie zaskoczyło - przepisów zabraniających jest od groma i
    trochę, ale żaden nie brzmi:

    "nieprzeciskajsiębowryj".
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2010-08-04 18:08:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Aug 2010 16:29:42 +0200, osobnik zwany Bydlę
    wystukał:

    > No bo mnie zaskoczyło - przepisów zabraniających jest od groma i trochę,
    > ale żaden nie brzmi:
    >
    > "nieprzeciskajsiębowryj".
    > ;-)

    temat na pl.rec.motocykle wałkowany już setki razy :)

  • 50. Data: 2010-08-04 18:19:41
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    P_ablo <o...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Jak to nie maja obowiazku?
    > Ty jako kierowca samochodu masz przewidziec wszystkie nieprzewidywalne :)
    <ciach>

    Piszesz ironicznie ale tak właśnie masz jeździć. Tak samo jak masz przewidzieć
    że mijając boisko może wbiec ci na drogę dzieciak za piłką, albo nie masz
    prawa przejechać pieszego na czerwonym świetle, choć jeden ani drugi nie miał
    do tego prawa. Paniał?

    Nie zmienia to faktu, że nie popieram łamania przepisów przez motocyklistów.

    > ;). Oni znacznie wiecej ryzykuja wsiadajac na stalowego rumaka - w
    > razie konfrontacji z puszka to ich flaki sa rozmazywane po asfalcie i to oni
    > traca glowe w doslownym tego slowa znaczeniu...
    > Ty jako kierowca tej wstretnej smiercionosnej puszki ryzykujesz tylko
    > pognieciona karoseria i w skrajnym przypadku wymiana rzeczy na nowa...

    To też prawda (piesi, rowerzyści i motocykliści nie mają szans z samochodem) i
    wiesz co jakoś mnie ten twój post nie śmieszy - może za dużo worków na trasach
    widziałem.

    Pozdr,
    Mariusz