    From: Grzexs <g...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problem z Huawei Y3 - wyświetla numery, a nie kontakty
    Date: Fri, 14 Apr 2017 16:47:22 +0200

    W dniu 2017-04-14 o 14:30, Kris pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Jeśli edycja pomaga to może wyeksportować kontakty do pliku(csv chyba) i
    zaimportować ponownie. Albo w pliku popatrzeć i zedytować. W tym kierunku bym szedł

    Użyłem opcji "usuń duplikaty" i teraz wiem, że to było bez sensu, bo
    zaimportowane, czyli te, który miały być "dobre", wywalił. Pozostawił
    te, co już były. Zaimportowane różniły się tylko brakiem przypisania do
    grupy (te akurat zostawił).

    Ale coś sobie przypominam, że na samym początku użytkowania też
    zaimportowałem kontakty i też ich nie wyświetlał, tylko, że ich było
    mało i bez problemów, po dopisaniu +48 do numeru w ramach porządkowania,
    zaczął pokazywać.

    --
    Grzexs

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com