  • 1. Data: 2017-04-12 22:07:17
    Temat: Problem z Huawei Y3 - wyświetla numery, a nie kontakty
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Czy ktoś wie, co z robić z takim fantem? Huawei Y3 nagle ni z gruszki ni
    z pietruszki podczas połączenia przychodzącego wyświetla tylko numer,
    choć w książce telefonicznej jest kontakt z nazwą. Jeżeli jednak wejdzie
    się do książki i dokona edycji kontaktu (np. dopisze i skasuje się jedną
    cyfrę w numerze), to taki numer już się będzie identyfikował.

    Numery są tylko w pamięci aparatu, tzn. nie dublują się z zawartością
    obu kart sim. <<Kontakty do wyświetlania>> są ustawione na ,,Kontakt w
    telefonie".

    Kurde, nie mam ochoty edytować ponad 400 kontaktów i w dodatku nie
    wiadomo, czy to się nie powtórzy! Co z tym można zrobić? Telefon jest na
    gwarancji, czy to podchodzi? A może to jakaś powszechna dolegliwość?
    --
    Grzexs

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-04-13 08:24:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 22:07:18 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Kurde, nie mam ochoty edytować ponad 400 kontaktów i w dodatku nie
    > wiadomo, czy to się nie powtórzy! Co z tym można zrobić? Telefon jest na
    > gwarancji, czy to podchodzi? A może to jakaś powszechna dolegliwość?
    Przekopiuj kontakty z telefonu na sd i później z sd na telefon. Może załapie

  • 3. Data: 2017-04-13 21:36:16
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Przekopiuj kontakty z telefonu na sd i później z sd na telefon. Może załapie

    Nie pomogło.

    --
    Grzexs

    ---

  • 4. Data: 2017-04-13 23:49:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Apr 2017 21:36:16 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Nie pomogło.

    No to zapisac do pliku kontakt przed zmiana, po zmianie, i porownac
    czym sie roznia.

    Hm, polskie litery mu sie nie podobaja ?

    J.

  • 5. Data: 2017-04-14 12:13:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:48:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Hm, polskie litery mu sie nie podobaja ?
    Pamiętam ze któryś z telefonów nie wyświetlał nazwy osoby dzwoniącej jeśli ona była w
    dwóch miejscach zapisana
    Czyli nop nr 666 666 666 był zapisany jako "Jan Kowalski" i jeszcze zdublowany jako
    "Jan Ko" np. Przy zmianie telefonu, przekopiowywaniu czy synchronizacjach czasami
    takie duble powstawały

  • 6. Data: 2017-04-14 14:08:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]
    >zdublowany jako "Jan Ko" np. Przy zmianie telefonu, przekopiowywaniu
    >czy synchronizacjach czasami takie duble powstawały

    Ale tu kolega pisze, ze wystarczy otworzyc kontakt, zapisac, i juz sie
    pokazuje.
    Wiec to raczej w kontakcie cos jest nie tak.

    No chyba, ze taka operacja usuwa tez duplikaty.

    J.

  • 7. Data: 2017-04-14 14:30:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:08:59 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > pokazuje.
    > Wiec to raczej w kontakcie cos jest nie tak.

    Jeśli edycja pomaga to może wyeksportować kontakty do pliku(csv chyba) i zaimportować
    ponownie. Albo w pliku popatrzeć i zedytować. W tym kierunku bym szedł
    > No chyba, ze taka operacja usuwa tez duplikaty.
    Raczej nie

  • 8. Data: 2017-04-14 16:47:22
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2017-04-14 o 14:30, Kris pisze:
    oglegroups.com...

    > Jeśli edycja pomaga to może wyeksportować kontakty do pliku(csv chyba) i
    zaimportować ponownie. Albo w pliku popatrzeć i zedytować. W tym kierunku bym szedł

    Użyłem opcji "usuń duplikaty" i teraz wiem, że to było bez sensu, bo
    zaimportowane, czyli te, który miały być "dobre", wywalił. Pozostawił
    te, co już były. Zaimportowane różniły się tylko brakiem przypisania do
    grupy (te akurat zostawił).

    Ale coś sobie przypominam, że na samym początku użytkowania też
    zaimportowałem kontakty i też ich nie wyświetlał, tylko, że ich było
    mało i bez problemów, po dopisaniu +48 do numeru w ramach porządkowania,
    zaczął pokazywać.

    --
    Grzexs

    ---

  • 9. Data: 2017-04-15 00:04:45
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    zaimportować ponownie. Albo w pliku popatrzeć i zedytować. W tym kierunku bym szedł

    W moim telefonie skopiowałam kontakty na kartę pamięci w telefonie. Są w
    jednym pliku i w kadej chwili mogę wyeksportować znowu do telefonu.
    Dobrze, że jest taka opcja.Nie mogę natomiast pozbyc się zakladki
    Ulubione, bo jak zadzwonię do kogoś z listy kontaktów to wszystko się
    wladowywuje tam oraz jeszcze dodatkowo w spis połaczeń. Wolałabym -
    jeśli już tak ma być- widzieć tylko osoby, ktore do mnie dzwoniły, a nie
    i to i tamto.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-09-05 12:06:02
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Sam sobie odpowiem, może komuś się przyda.

    Po wyjęciu karty SIM w wątkach SMS-ów zniknęły nazwiska, a pojawiły się
    gołe numery. Wykonanie połączenia przychodzącego z innego telefonu
    potwierdziło nieznajdowanie odpowiednika numeru w kontaktach.

    Sposób zupełnie pozbawiony sensu, ale działa.

    Należy wyłączyć telefon, wyjąć baterię i karty (wyjąłem wszystkie, także
    mikroSD). Włożyć baterię (karta SD chyba nie ma znaczenia) i uruchomić
    telefon bez kart SIM. W sms-sach pojawiły się nazwiska. Wyłączyć telefon
    i włożyć kartę SIM bez wyciągania baterii. Po włączeniu wszystko działa.

    --
    Grzexs