  • Data: 2005-07-06 08:11:06
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: barcz <b...@p...viknet.rwijflaki.pl.tnijogon> szukaj wiadomości tego autora

    > [OT]
    > Widze, ze to jakies obiegowe zjawisko tepienia kolesi backupujacych
    > internet wsrod adminow ;)
    > I masz racje, bardzo dobrze ;)

    Sytuacja sie troche zmieniła, bynajmniej ja to u siebie zauważam.
    Rok do trzy lata temu ssacz był w miare pokojowym użytkownikiem. Brał dużą
    prędkość (256 - 512kbit), płacił regularnie, wykorzystywał łącze w 50-80%,
    nie narzekał, trafiało się takich 2-5 / 100 userów.

    Teraz ssaczem praktycznie jest każdy. Bierze łącze 128kbit (po co więcej?),
    które wysysa do granic, płaci regularnie z miesięcznym opóźnieniem - bo mu
    internet nie dziala jak on chce, wiesza psy na adminach za brak high id,
    tudzież kazowe braki źródeł, a spowodowanie najmniejszej przerwy, czy to
    jakaś konserwacja lub jakaś wina sprzętu, jest równoznaczne z zamachem na
    jego życie...

    Ta praca zaczyna być coraz bardziej stresująca.

    pzdr
    barcz