  • Data: 2024-03-21 13:07:41
    Temat: Re: Problem z niezawodnością chip-ów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Mar 2024 12:46:02 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie wiem, nie mam telewizora. Ale widuję takie, co są włączone, ale
    > pokazują cały czas informacje o braku sygnału we wszystkich wejściach.
    > Więc chyba jeszcze nie ma.

    Pewnie mają jakies wygaszenie.
    Ale jak właczysz urządzenie, to TV potrafi się włączyc automatycznie
    :-)

    > W sumie niepotrzebnie.

    dekoder/tuner, DVD, komputer, laptop, chromecast ...

    > Ale mogłoby zostać -- dałoby się zrobić tak,
    > że jedno (podstawowe) złącze służy do sterowania, przez które da się
    > zlecić pobranie sygnału z innego gniazda.

    I które z w/w podłączyć?

    A inaczej sie zaczynają konflikty :-)

    > Jeszcze fajniej chyba, gdyby miał to ten diwajs podłączoney do monitora.

    IMO - niekoniecznie duzy TV (40-50-60") sie sprawdza jako dobry
    monitor do komputera w celach komputerowych..

    > Nie wiem, nie znam się. Żona ma abonament Netfliksa, wykorzystje w swoim
    > komputerze. Więc teoretycznie ja też mam, ale ani razu nie użyłem.

    A jakbys oglądał, to pewnie też chciałbyś czasem obejrzeć na dużym
    ekranie ...

    > Na tym znam się trochję lepiej, więc wiem, że to nie takie proste.
    > Zbędny kłopot dla producentów ekranów. Mogliby sobie to darować.

    No i sobie darowali, a potem trzeba wyrzucić prawie dobry "TV"

    > Po co? Kapitan i pierwszy oficer?

    Drugi pilot, to taki myszkowo-dzojstikowy.
    A pierwszy tradycyjny.
    I trzeba przyznac, ze jeden lepszy do jednych rzeczy, a drugi to
    drugich.

    J.