    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem z niezawodnością chip-ów
    Date: Thu, 21 Mar 2024 19:03:08 +0100
    <ust89k$146pb$1@dont-email.me> <ustc2f$umi$2$pytajacy@news.chmurka.net>
    <usucbo$rh4$1$Atlantis@news.chmurka.net>
    <d...@h...invalid>
    <usv6s4$lgn$2$Atlantis@news.chmurka.net>
    <d...@h...invalid>
    <utf4o9$fau$1$Atlantis@news.chmurka.net>
    <utgmqd$cd0$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <4hjanbtqu6v9$.120rwt6r62ag9$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hbl3swtdxtln$.1cy6wg4rspf7h$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hd3w2w52uyyc.1f3ru75t4rf12$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e2xhzc4rrpd9$.1xk34ppm71loc.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    On Thu, 21 Mar 2024 18:07:49 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Mniej więcej się rozumiemy. Kilka urządzeń do streowania jednym systemem
    > to w sumie OK.

    Ale też narzekasz, że za duzo pilotów się robi :-)

    > Ale teraz częściej widzę, że ludzie mają kilka (bywa, że
    > więcej niż dwa) piloty do sterowania jedną rzeczą (telewizorem). Jeden
    > pilot do włączania i wyłaczania oraz przełączania wejść, drugi do zmiany
    > kanałów w dekoderze satelitarnym, trzeci w jakiejś kablówce czy czymś.

    Czwarty do DVD/BR, piąty do wieży audio ...

    > A ja bym może chciał jeden taki prosty z guziczkami do przełącznia kilku
    > programów, co je czasem chcę obejrzeć. Tyle że jeden pochodzi z telewizji
    > naziemnej, drugi jest streamem z internetu, trzeci z kablówki itd.

    No i tu własnie ta sprawa, ze tym myszkowo-kursorowym się lepiej
    obsługuje kafelkowe aplikacje czy wirtualną klawiature na ekranie,
    a tradycyjnym z kolei łatwiej się wbija nr programu.
    Choc to też kwestia programistów - mogliby zrobić kafelki do wyboru
    kanału.

    Być może sterowanie głosem pogodzi wszystkich :-)

    > Przy ustawianiu tego wszystkiego nie chciałbym się męczyć z jakimiś
    > pilotami, tylko przez wygodny UX medialnego pudełka podłączonego do
    > monitora, dostępny przez WWW z mojego komputera. Poprzeklejałbym sobie
    > jakieś linki do programów, co o nich w Usenecie przeczytałem. Da się
    > tak teraz? Chyba nie.

    Medialne pudełko moze miec podłaczoną myszkę, klawiaturę, przeglądarkę
    internetową, czy byc wygodnie sterowane ze smartfonu czy tableta ...

    J.