  • Data: 2014-02-24 22:08:24
    Temat: Re: Problem z odkręceniem ramki tablicy rejestracyjnej
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 21:30:06 UTC+1 użytkownik Sawesk napisał:

    > ok, jutro pojade do jakiegos marketu i kupie lutownice.
    >
    > Czyli podgrzewam łepek śrubki i powinno puścić?

    Nie wiem jakie masz zdolności manualne. Mnie zawsze udawało się wykręcić śrubkę, co
    utkwiła w tworzywie, jak ją pogrzałem. Jak podgrzejesz śrubkę i tworzywo co w nim
    śrubka siedzi do odpowiedniej temperatury. To tworzywo będzie miało konsystencję
    plasteliny. Jak zniszczy się to plastikowe coś to sobie najwyżej dokupisz.