    From: "Robert asmax" <d...@t...delete.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Problem z operatorem w malym miescie.
    Date: Thu, 4 Mar 2004 17:11:02 +0100

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:c27gr5$1n59$1@news2.ipartners.pl...

    > Ale coś napisane w regulaminie jednak być musi. Mapowanie portów na
    routerze
    > klienta jest de facto umożliwieniem ustawienia przez klienta serwera.
    Jeśli
    > usługa tego nie przewiduje to niestety trudno. Ale dość dziwaczna jest
    > procedura, w której wymaga się od klienta dostarczenia własnego sprzętu,
    > który później jest wyłączony spod jego kontroli. Tego kompletnie nie
    > rozumiem i zdecydowanie odbiega to od przyjętych standardów.

    No wlasnie niema nic na temat. Jesli dobrze zrozumialem, to stawianie
    serwerow jest rozwiazane troche inaczej. usluga 64/64kbps jest ze zmiennym
    IP, natomiast wieksze predkosci na stalym IP (PPPoE). No i czytam juz 3 raz
    regulamin i umowe i dalej nic nie znajduje. Po rozmowie telefonicznej
    wywnioskowalem, ze pracownik (administrator) "boi" sie,ze do 1 uzadzenia
    beda sie podlaczac wiecej userow nielegalnie. Ominac to routerem problemem
    nie jest, ale jakos do wiadomosci czlowiek ten przyjac tego niechce. Chcac
    nawet postawic serwer (router) na linuxe, slysze odpowiedz, ze sie nieda. A
    co mi z routera przed nieskonfigurowanym routerem, bezsens. Lokalny operator
    powinien chyba bardziej dbac o klientow niz tepsa, co?

    pozdrawiam