eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play › Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    From: Dominik & Co <D...@i...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problem z poł. przychodzącymi- przeniesiony numer do Play
    Date: Tue, 09 Jun 2009 08:58:54 +0200

    osiek napisał(a):
    > skoro Orange prawidłowo rozpoznaje przynależność numeru to nie sądze aby
    > wina leżała po stronie play ale po stronie ery (nie chce im się, nie
    > mogą uaktualnić wpisów przynależności w swoim systemie. Albo robią to z
    > wielkim opóźnieniem) Nie zdziwiłbym się gdyby była to forma walki z
    > playem na zasadzie: przenieś do play a my nie połączymy rozmów do

    Może być. Ale to Play powinien z nimi walczyć, nie zależy mu na użytkowniku?
    Ja nie bardzo mogę składać reklamację do Ery, nie jestem przecież ich
    klientem.

    Poza tym, to byłaby czysto bezinteresowna złośliwość Ery, przenosiłem się
    wszak nie od nich...

    > Ciebie. Napisz reklamację do P4, PTC oraz do wiadomości UKE. Bez dobrej

    Do P4 napisałem. Luzacko podchodzą do tematu (jak użyszkodnikowi
    odpiszemy trzeci raz, że za mało szczegółów to może da sobie spokój).

    Skrobnę też do Ery, może grzecznościowo rozpatrzą, bo formalnie nie muszą
    mi nawet odpowiadać...

    > woli i współpracy opów nie rozstrzygnie się tego problemu szybko tylko
    > trzeba liczyć się z tym że rozwiąże się swoim tempem ;) Może sprawa
    > zainteresuje UKE zwłaszcza jeśli sprawa nie będzie jednostkowa :) a

    Jak Play zleje reklamację po raz trzeci napiszę do UKE.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP