  • 1. Data: 2004-05-17 17:17:37
    Temat: Problem ze stroną główną
    Od: "j...@o...pl" <j...@o...pl>

    Polega on natym, że zamiast strony startowej onet.pl włącza mi się strona
    pornograficzna i bynajmniej nie jest to już przyjemne. W miejscu opcji
    internetowych, strona główna, gdzie moża zmienić adres strony startowej
    wyskakuje szare polne i nie da się nic wpisać. Proszę o pomoc bo nie mam
    zamiaru przeinstalowywać systemu.
    Jange

  • 2. Data: 2004-05-17 19:07:08
    Temat: Re: Problem ze stroną główną
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    j...@o...pl wrote:
> [...]
    > internetowych, strona główna, gdzie moża zmienić adres strony startowej
    > wyskakuje szare polne i nie da się nic wpisać. Proszę o pomoc bo nie mam

    Moderatorze, wróć...

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 3. Data: 2004-05-17 20:29:48
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    http://evil.pl/pip/faq.html#1

    > Proszę o pomoc bo nie mam zamiaru przeinstalowywać systemu.

    http://www.killfile.pl -- czytaj opisy, FAQ i przeglądaj archiwa grup
    przed napisaniem. Twój problem z Twoim zaniedbanym komputerem
    jest zdecydowanie NTG. [1]

    FUT pl.internet.pomoc
    --
    ////))) Niebo i dupa - dwie zasadnicze dźwignie. [Emil Zola] :