    Subject: Re: Problemy z Galaxy Fold
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <q9srt1$79u$2@node1.news.atman.pl> <q9svpf$cc5$1@dont-email.me>
    <q9t5ce$gv0$1@node1.news.atman.pl> <q9teem$vtg$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <q9uscc$4c7$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <q9vbhi$nns$1@dont-email.me> <q9vkkc$r86$1@node1.news.atman.pl>
    <qa02sh$5qe$1@dont-email.me> <qa0f8b$kb3$1@node1.news.atman.pl>
    <qa0mus$kbb$1@dont-email.me> <qa1hup$kcp$1@node1.news.atman.pl>
    <qa1oja$snv$1@dont-email.me> <5cc4a82f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa2be0$ecr$1@dont-email.me>
    From: ALEX MR <k...@s...us>
    Date: Mon, 29 Apr 2019 18:58:42 +0200

    W dniu 27.04.2019 o 21:43, Filip454 pisze:

    > Niby w którym miejscu plotę bzdury?

    Że kiedyś to było tak kiepsko, a teraz jest tak fajnie. Bo to bujda.

    > Zwyczajnie czepiasz się słówek bo napisałem "tylko". Człowiek o IQ
    > kalendarza ściennego skumałby o co mi chodzi w zdaniu: "Takie same
    > efekty potrafią osiągnąć na zwykłym telefonie, a kiedyś służył on tylko
    > do wysyłania SMSów i grania w jakieś śmieszne gierki w Javie po
    > kilkadziesiąt kilobajtów."
    >
    > Pozwól, że Ci wytłumaczę, na czym polega zamysł tego zdania, to zwykła
    > metafora, że telefony z tamtych lat miały bardzo ograniczone funkcje i
    > jest to niezaprzeczalny FAKT.

    A smartfony z tamtych lat, w zasadzie, miały te same możliwości co obecnie.

    > Możesz sobie dodać, że służyły do rozmów, ale i tak więcej się wysyłało
    > SMSów bo były zwyczajnie tańsze (mówię o nie tak odległych czasach bo
    > 2006-07)

    A także do tego na co pozwalały doinstalowywane aplikacje. Aplikacje, a
    nie programiki w Javie.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"