  • Data: 2016-09-21 21:16:59
    Temat: Re: Problemy z samochodem 4WD na przeglądzie technicznym
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    atm w
    <news:57e2d9d0$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Baaa, moglby byc nawet plan minimum w postaci kartki "informujacej o
    > poinformowaniu" diagnosty o 4WD jak to z kolei ma miejsce w przypadku
    > RTG i "ciezarowek".

    To, że baba ma "brzuch" to widać...

    > Zreszta, sam powienien do tego dojsc,

    Diagnosta? Wybacz, ale porównanie technika RTG do technika 4WD jest troche
    nie na miejscu -- ten drugi nie musi, ale najczęściej jest debilem... Ten
    pierwszy ma jakąś odpowiedzialność...

    > sporo osob nie ma pojecia i nie musi miec czy ma CR, DPF, dwumase czy w/w 4WD.

    I to jest święta prawda, Lacetti przegląd ma co rok i co rok mi mówili, że
    opony tnie, i w tym roku nie powiedzieli... a nic nie zmieniłem...

    W Lancerze puscili, mimo, ze amor prawy przód nie działał -- dobrze
    wiedzieli, że skoro nie cieknie to se mogą...Ale sam czułem że cos nie
    teges...

    --
    'Tom N'