eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingProgram w Visual Studio 6.0 jak uruchomić na innym komputerze. › Re: Program w Visual Studio 6.0 jak uruchomić na innym komputerze.
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Program w Visual Studio 6.0 jak uruchomić na innym komputerze.
    Date: Wed, 1 Jul 2009 10:13:31 +0200

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:h2dos4$840$1@news.onet.pl...

    > Np. taka podpowiedź, żebyś podał jaki błąd.

    Błąd, który się pojawia wyświetla się jako standardowy błąd systemu Windows
    czyli:
    "Wystąpił problem z aplikacją Sterowanie i zostanie ona zamknięta" Sygnatura
    błędu:
    AppName: sterowanie.exe AppVer: 1.0.0.1 ModName: ntdll.dll i później można
    wyświetlić
    dalsze szczegóły.
    Teraz jak sprawdzam programem Dependency Walker to pojawia się błąd, że nie
    może otworzyć
    plików IESHIMS.DLL oraz WER.DLL, ale na komputerze na którym program działa
    nie ma tych plików ?