  • Data: 2009-08-10 13:07:28
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Aug 2009 04:21:03 -0700 (PDT), irenka <i...@g...com>
    wrote:

    >Ludzie skąd taki negatywizm? Rozumiem ze tu jest dosyć anonimowo, ale
    >bez przesady. Mam firmę która chce zatrudnić programistów C/C++, tutaj
    >tacy ludzie zaglądają, nie rozumiem w czym problem? Jeśli ktoś
    >rzeczywiście jest dobrym programistą, to ważne jest to co będzie robił
    >i ile zarabiał a nie czy ogłoszenie będzie z ładnym zdjęciem...itp.
    >sorry nie rozumiem Waszego oburzenia.

    Problem polega na tym ze to jest NTG - Nie Ta Gropa. Do ogloszen o
    proacy oferowanej jest grupa pl.praca.oferowana. Nei ma zwyczaju
    oglaszac pracy na grupach merytorycznych. Jest to niezgodne z opisem
    grupy, netykieta i zle widziane, a reakcje beda takie jak Pani widzi,
    z konsekwancjami takimi jak utrata respektu przez firme.

    To nie jest foirum onetu gdzie obowiazja inne zasady, a wlasciwie ich
    brak.

    Zanim sie zacznei pisac cos na grupy usenetowe, nalezy sie zapoznac z
    zasadamu usenetu. Cego moza by wymagac od firmy, jakby nie bylo,
    podobno bliskiej IT

    A.L.