  • 1. Data: 2009-08-10 09:25:50
    Temat: Programista C/C++
    Od: irenka <i...@g...com>

    Dla naszego Klienta obecnie poszukujemy Programistów C/C++.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie
    i rozwój oprogramowania na dekodery TV Cyfrowej.
    Od kandydatów oczekujemy przede wszystkim odpowiedzialności,
    zaangażowania i samodzielności.

    Wymagamy:
    * znajomości C/C++
    * analitycznego podejścia do rozwiązywanych problemów,
    * umiejętności pracy w zespole,
    * sprawnego posługiwania się językiem angielskim.

    Szukamy osób kreatywnych, sumiennych i szybko uczących się.

    Mile widziane:
    * znajomość technologii telewizji cyfrowej (MPEG/DVB),
    * doświadczenie z systemami czasu rzeczywistego.
    Znajomość innych języków programowania i systemów operacyjnych będzie
    dużą zaletą.

    Proponujemy:
    * ambitną, stymulującą rozwój pracę w niewielkim, dynamicznie się
    rozwijającym zespole,
    * poruszanie się w nowoczesnych technologiach oraz w ciekawych i
    niestandardowych projektach,
    * jasny i atrakcyjny system wynagrodzeń,
    * kursy językowe, szkolenia.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list
    motywacyjny) na adres:
    r...@g...com

  • 2. Data: 2009-08-10 09:47:54
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    irenka wrote:
    > [ciach]

    Dlaczego rekrutacją pracowników specjalistycznych IT zajmują się jakies
    poboczne firmy? Przeciez w przypadku informatyków akurat istnieja formy
    bezpośredniego dotarcia do kandydata z pominięciem tego całego
    markeoidalnego belkotu (w którym zapomniano podać widełek cenowych,
    miejsca zatrudnienia, itd). Pytam, bo ostatnio prawie nie widuje
    ogłoszeń pisanych przez procodawców, a jedynie jakies wypociny panienek
    z firemek pośredniczacych które komplenie nie mają pojecia czego
    oczekuje kandydat po ogłoszeniu. Jest to jakaś ostatnio moda żeby robic
    rekrutacje przez pośredników (którzy jak widac w ogóle się nie wysilają)?

  • 3. Data: 2009-08-10 10:37:20
    Od: irenka <i...@g...com>

    On 10 Sie, 11:47, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > oczekuje kandydat po ogłoszeniu. Jest to jakaś ostatnio moda żeby robic
    > rekrutacje przez pośredników (którzy jak widac w ogóle się nie wysilają)?

    milo mi, o co za wnioski? Rekrutuje specjalistów IT od 4 lat, poza tym
    pracowałam w firmach gdzie tworzy się oprogramowanie. Skoro zadajesz
    takie pytania, widać sam mało wiesz na ten temat więc trochę pokory i
    szacunku dla innych.
    miłego dnia.

  • 4. Data: 2009-08-10 10:47:15
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > oczekuje kandydat po ogłoszeniu. Jest to jakaś ostatnio moda żeby robic
    > rekrutacje przez pośredników (którzy jak widac w ogóle się nie wysilają)?

    Tak to już jest z marketoidiotalnym wzbudzaniem zachwytu. Ludzie się
    na początku łapią, bo kolorowe i się błyszczy, a że później muszą harować
    na kilku pośredników.

  • 5. Data: 2009-08-10 10:49:52
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 03:37:20 -0700 (PDT), irenka napisał(a):

> [...]
    > pracowałam w firmach gdzie tworzy się oprogramowanie. Skoro zadajesz
    > takie pytania, widać sam mało wiesz na ten temat więc trochę pokory i

    Przygadał kocioł garncowi.. Rozumiem, żę specjalistka przeczytała nazwę
    grupy?

    Miłego dnia,
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2009-08-10 11:21:03
    Od: irenka <i...@g...com>

    On 10 Sie, 12:49, Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> wrote:

    > Przygadał kocioł garncowi.. Rozumiem, żę specjalistka przeczytała nazwę
    > grupy?
    >
    > Miłego dnia,
    > pozdrawiam,

    Ludzie skąd taki negatywizm? Rozumiem ze tu jest dosyć anonimowo, ale
    bez przesady. Mam firmę która chce zatrudnić programistów C/C++, tutaj
    tacy ludzie zaglądają, nie rozumiem w czym problem? Jeśli ktoś
    rzeczywiście jest dobrym programistą, to ważne jest to co będzie robił
    i ile zarabiał a nie czy ogłoszenie będzie z ładnym zdjęciem...itp.
    sorry nie rozumiem Waszego oburzenia.

  • 7. Data: 2009-08-10 11:28:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    irenka pisze:

    > Ludzie skąd taki negatywizm? Rozumiem ze tu jest dosyć anonimowo, ale
    > bez przesady.

    Z tą anonimowością na grupie, akurat bym nie przesadzał...

    > Mam firmę która chce zatrudnić programistów C/C++, tutaj
    > tacy ludzie zaglądają, nie rozumiem w czym problem?

    Tak samo pewnie takie osoby znajdą się w autobusie komunikacji
    miejskiej, albo w pociągu, więc może warto tam też się udac i rozgłaszać
    informację, że się zatrudni...

    > Jeśli ktoś
    > rzeczywiście jest dobrym programistą, to ważne jest to co będzie robił
    > i ile zarabiał a nie czy ogłoszenie będzie z ładnym zdjęciem...itp.
    > sorry nie rozumiem Waszego oburzenia.

    Ale zaraz zaraz, nie było ani miejsca pracy, ani kwoty przewidywanej
    zapłaty za pracę podanej w ogłoszeniu, więc proszę tu nie wymyślać....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2009-08-10 11:37:50
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net>

    Dnia Mon, 10 Aug 2009 04:21:03 -0700 (PDT), irenka napisał(a):

> [...]
    > rzeczywiście jest dobrym programistą, to ważne jest to co będzie robił
    > i ile zarabiał a nie czy ogłoszenie będzie z ładnym zdjęciem...itp.

    Ja np. nie zrozumiałem Twojego oburzenia na oburzenie Sebastiana. Mnie też
    w kwestii ogłoszeń o pracę dziwi instytucja pośredników.

    Zarzuciłaś, że nie ma on szacunku i pokory dla innych, a sama również nie
    przestrzegasz reguł (nieprawidłowa grupa).

    A jeśli chodzi o anonimowość, to zarówno ja i Sebastian podajemy swoje imię
    i nazwisko, czyli nic więcej, nic mniej niż Ty. No chyba, że uważasz iż są
    to nasze "nicki" :-)

    Przy okazji - żeby było trochę bardziej tematycznie - dlaczego rekruterzy
    nie chcą ujawniać widełek w ogłoszeniach?

    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2009-08-10 11:39:40
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    irenka <i...@g...com> wrote:

> [...]
    > rzeczywiście jest dobrym programistą, to ważne jest to co będzie robił
    > i ile zarabiał a nie czy ogłoszenie będzie z ładnym zdjęciem...itp.

    Nie ma co rozumieć. Tu jest polski usenet - dla bywalców nie ma
    piękniejszego początku dnia niż bezinteresowne przyp.......nie się.
    Ciesz się, że masz poprawnie zadeklarowane kodownie polskich liter,
    bo inaczej to dopiero byś zobaczyła!

    w.

    --
    Kupię: http://wm.ite.pl/kupie.html

  • 10. Data: 2009-08-10 11:43:45
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 10.08.2009, Bogusław Faja wrote:
    > A jeśli chodzi o anonimowość, to zarówno ja i Sebastian podajemy swoje imię
    > i nazwisko, czyli nic więcej, nic mniej niż Ty. No chyba, że uważasz iż są
    > to nasze "nicki" :-)

    Znaczy tego, ja bym nie powiedział że osoba irenka <i...@g...com>
    podała swoje imię. Znaczy które by miało być imieniem? To z maila, to
    z komentarza maila? A nazwisko?

    > Przy okazji - żeby było trochę bardziej tematycznie - dlaczego rekruterzy
    > nie chcą ujawniać widełek w ogłoszeniach?

    Podejrzewam że dlatego że zleceniodawcy nie podają, a ci z kolei unikają
    tego, bo nie mają jasno określonej polityki płacowej. Tak w każdym razie
    ja to widzę.

    --
    Stanislaw Klekot