  • Data: 2010-01-07 13:44:04
    Temat: Re: Programowane ramki foto?
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek pisze:

    >>> slideshow z sekundowymi interwałami :)
    >>
    >> Hardkor. :)
    >>

    > Ale że w jakim sensie?

    Kłopoty z dokładnością i ustawianiem, za dużo obrazków.

    Mam dwie różne ramki, mają minimalny odstęp między slajdami
    5 sekund. Filmiki mogą pokazywać, ale z mniejszą rozdzielczością
    niż zdjęcia. Nie sprawdzałem, czy da się odtwarzać filmik
    24-godzinny. Nawet gdyby ramka odtwarzała zdjęcia co sekundę,
    byłyby kłopoty z ustawianiem czasu i dokładnością (nie sądzę,
    żeby to była równa sekunda ani że byłby to powtarzalny czas).

    Gdyby dało się programować ramkę, można byłoby zrobić np.
    taki zegarek na ścianę:
    http://www.copleys.com/clock/
    Tymczasem wszystkie zegarki ścienne mają taki wyświetlacz:
    http://www.weatherconnection.com/subcategory.asp?cat
    =3&subcat=184964

    Piotr