  • Data: 2017-01-26 20:15:25
    Temat: Re: Programowanie gier na 8-bit...
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2016-12-17 o 22:49, Luke pisze:

    > W zasadzie moje wspomnienia z tamtego okresu wyglądają tak, że grę
    > pisało się w assemblerze. Praktycznie od zera na każdy komputer (dzisiaj
    > mówiąc - platformę). Bo nawet BASIC był na każdym komputerze inny i
    > programowania przenośnego przecież nie było...

    Polecam książkę "Bajty Polskie" gdzie są m.in. wspomnienia autorów gier
    polskich na polski rynek z przełomu lat 80 i 90 i w jakich siermiężnych
    warunkach oni pracowali. Oraz wspomnienia pracowników pewnej firmy
    polonijnej opracowującej gry na rynek USA i jaka przepaść dzieliła te
    dwa światy pod względem dostępności do sprzętu, dokumentacji itp. mimo
    że pisali w jednym kraju.

    Pozdrawiam,
    Marcin