  • Data: 2014-01-27 20:23:32
    Temat: Re: Programowanie uC - Pascal, czy C ?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-27 07:50, Grzegorz Kurczyk pisze:
    > ale z czasem nie dziwi mnie zapis typu Sum+=*BuffPtr++ i jest dla mnie
    > czytelny od pierwszego rzutu okiem.

    o kurr.. co to robi?

    Fakt, z C jestem cienki, kiedyś na studiach pisałem na i386 w C
    koder/dekoder teletransmisyjny z automatyczną korekcją błędów, ale pół
    roku wcześniej pisaliśmy w Pascalu więc jak zobaczyliśmy te krzaki... ja
    wymęczyłem to jakoś a kumpel wkurzony zaczął od maina i potem poszedł
    asemblerem do samego końca.

    Fakt, nie wyobrażam sobie bez C pisania konkretnego softu. Jakoś
    zabrakło mi motywacji bo to tylko hobbistycznie a język ST jest bliższy
    Pascalowi. Na '51 wolałem napisać program w assemblerze.

    --
    Irokez