  • Data: 2018-05-23 12:27:38
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-23 o 11:59, Budzik pisze:
    > Gdyby były po 20k to by wszyscy kupowali nowe...
    > Musisz sie chyba zdecydowac czego cozekujesz...

    Jestem normalny. Oczekuję mniej państwa w państwie gdyż dotychczasowe
    doświadczenia wskazują że moje pieniądze są nieefektywnie wydawane.

    Watek zaczął się od jęczenia że będą nam kazać kupować nowe "przedmioty"
    A ja się pytam gdzie mieliście oczy przy wchodzeniu do UE? Mądrale :-)

    Tylko jęczeć potraficie a jak przyjdzie co do czego to głosujecie na
    faszystów ukrywających się pod przykrywką neoliberalów albo na lewackie
    świnie.
    Zamknąć się i potulnie teraz robić co Wam każą ;-)

    Wiem... grubo ale w dzisiejszych czasach prostackiej gimbazy okrągłe
    słówka nie docierają.