eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProsba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta › Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
  • Data: 2009-05-26 21:00:21
    Temat: Re: Prosba o interpretacje ustawy prawo telekomunikacyjne: brak odpowiedzi w30dni a ew. obowiazek spełnienia GIGANT żądania klienta
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 26 May 2009 22:54:52 +0200, MarekM napisał(a):

    >>> Inna interpretacja prowadziłaby do absurdu. Wystarczyłoby, byś nie
    >>> odbierał przesyłki na poczcie przez te 30 dni (mimo jej awizowania -
    >>> nie masz takiego obowiązku) i już reklamacja nie byłaby rozpatrzona w
    >>> terminie, gdyż nie mogłeś zapoznać się z jego treścią z racji
    >>> nieposiadania go w ręku (a więc faktycznie reklamacja zostałaby
    >>> uznana).

    >> Nie masz racji.
    >
    > A ja napiszę: mam rację. I co, może jakieś argumenty?

    Ech, wystarczy sprawdzić co praktyka mówi nt. nieodbierania
    korespondencji w kwestii "nie/mógł zapoznać się z treścią oświadczenia
    woli".
    Podpowiem, że adresat musiałby mieć obiektywną przyczynę, aby móc się na
    to powołać. Jest na ten temat zylion orzeczeń sądowych.

    Ogólnie ta cała koncepcja ma wiele sensu, brak jej jednak podstawy w
    przepisach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: