  • Data: 2015-08-19 03:23:33
    Temat: Re: Prośba o podpowiedź...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Coś mi się wyczaiło, że ta żarówka jest do optycznej sygnalizacji
    > zewu, co chcę rozgryźć.

    Ale ona jest w tym module, co go mozna wetknąć wte lub wewte. Albo
    może go wcale nie być. Poza tym w części odłączonej gdy słuchawka
    leży na widełkach.

    > Tę drugą widziałem u kogoś - po podniesieniu mtf oświetlała tarczę
    > na zielono, więc mozna było w ciemności kręcić...

    Ja sobie wsadziłem do tarczy po prostu małą białą żaróweczkę bezcokołową.
    Bardzo dobrze oświetlała tarczę, niezbyt nachalnie. Żaróweczka po prostu
    włączona w szereg z telefonem. Jak telefon dzwonił, to żarówka też
    pulsowała.

    --
    Jarek