  • Data: 2014-10-30 15:27:59
    Temat: Re: Prosta przetwornica izolowana
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30-10-2014 12:11, Piotr Wyderski wrote:

    > Dostanę do tego gwarancję na trzy dekady? :-)

    Dawno temu zajmowałem się serwisem, wśród serwisowanych urządzeń były
    też takie, których wiek przekraczał 20 lat. Lutowane stopem SnPb.
    W tak starym sprzęcie naprawa najczęśćiej polegała na poprawieniu
    połączeń. W tym wieku same pękają.
    Jeżeli robisz sprzęt z czasem gwarancji 30+ lat, to weź to pod uwagę.
    K.
    P.S. Gdzieś widziałem przetwornice izolowane małej mocy o deklarowanym
    czasie MFTB 3 mln godzin. Zainteresowany?