  • Data: 2017-12-01 07:01:52
    Temat: Re: Prosty generator pseudolosowy 8bit z limitem
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 listopada 2017 14:01:44 UTC+1 użytkownik slawek napisał:

    > Domagasz się pomocy, a nawet nie zdefiniowałeś dokładnie problemu.
    > Chcesz pisać w Asemblerze, ale nie chcesz się przepracować. Chcesz
    > pomocy, ale nie piszesz o jaki CPU chodzi (tyle że to nie x86).

    Heh. Mnie chodzi o najprostszy generatow liczb pseudolosowych. Nie będe go nijak
    testował (poza 'na oko') bo nie będzie na nim wisieć los wszechświata, kluczy
    szyfrujących też nie będę nim generował. Po prostu potrzebuję czegoś co pozwoli łatwo
    i w miare szybko wygenerowć ca. 1M liczb z odpowiednich zakresów.

    > Chcesz pisać swój własny generator. Ale nie masz narzędzi do jego
    > testowania. Chcesz szybko i byle jak, ale nie masz pojęcia jak i jak
    > zacząć. No i fajnie.

    Tak, chcę szybko i byle jak. Jak już napisałem wyżej - nie piszę nic krytycznego.

    > A książek nie będziesz czytać bo nie. Też zupełnie gites.

    Nic takiego nigdzie nie napisałem.

    AdamK