  • 1. Data: 2010-02-02 09:22:05
    Temat: Prosty monitoring
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    Witam
    Poprosil mnie znajomy o zalozenie prostego monitoringu: jedna kamera
    obserwujaca wejscia do budynku (dlugosc bud - kilkadziesiat m) i monitor
    w "strozowce". Wszystko "live;)" czyli bez zadnego nagrywania dla
    potomnych. Oczywiscie dzien i noc. Odleglosc miedzy kamera a strozowka
    jakies 100m. Podpowiedzcie jakies sprawdzone rozwiazanie, (najlepiej
    marka/model) czy ciagnac kable trzeba, czy jakas radiowka moze jest?
    Budzet nie najwazniejszy, ale tez bez przegiec (bede musial mu ew.
    wytlumaczyc dlaczego warto tyle a tyle wylozyc)

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

    - alez wodzu, co wodz???
    - to ja juz sobie pojde...

  • 2. Data: 2010-02-02 17:59:40
    Temat: Re: Prosty monitoring
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Marcin Gala pisze:
> [...]
    > Budzet nie najwazniejszy, ale tez bez przegiec (bede musial mu ew.
    > wytlumaczyc dlaczego warto tyle a tyle wylozyc)

    kamera + zasilacz----kabel antenowy----TV
    kamera ---- kabel antenowy z zasilaniem-----tv+zasilacz

    tak najprościej
    kamera od 30zł za czarnobiałą z allegro do 250 za taką nawet nawet, aż
    po 100zł taką ze sterowaniem, ale tu bym nie przesadzał

    kabel - jak kabel, po 1.5zł napewno sie zmiescisz
    TV - jakikolwiek.

    Jakośc obrazu - taka sobie.

    Jeśli masz stary aparat cyfrowy(2mpix z autofokusem), i podłączysz go do
    TV - to masz już taki mini monitoring. dostaneisz z takiego aparatu
    obraz na TV o taki sam jak z kamery za 200zł.
    LEpszy obraz to juz tylko HD. KAmera hd wbrew pozorom niejest droga.
    tyle ze tego sygnału HD niema jak przesłać na 100m

    ToMasz