    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prowadzenie ścieżki zasilania
    Date: Fri, 11 Apr 2014 15:11:22 +0200

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:li8oir$r0l$1@node2.news.atman.pl...

    > kurdę powiedz mi, nie mam pod ręką spice no i nie wiem co miałbym tak
    > sprawdzić... jak reaguje na sinus czy na prostokąt na vcc? bo impulsów w
    > spice to chyba nie da się zrobić?

    Zajmujesz się, jak rozumiem, elektroniką i nie masz pod ręką podstawowego
    narzędzia.
    Dziwne.
    Impulsy prądowe jak najbardziej da się zasymulować.
    Na kondensatorze przy źródle impulsu będzie większy skok napięcia niż na tym
    drugim. Zawartość wyższych harmonicznych na tym drugim będzie też coraz
    niższa ze wzrostem f.
    Jakby te kondensatory połączyć równolegle to skok wyjdzie mniejszy niż na
    tym pierwszym ale znacznie większy niż na tym drugim, a istotne jest ile z
    tego skoku przedostało się na ten drugi (bo to jest reszta układu).

    Ależ ja jestem cierpliwy i tolerancyjny :).
    P.G.