    From: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prymitywna sonda oscyloskopowa.
    Date: Tue, 03 Nov 2009 16:00:53 +0100

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Aleś sobie wymyślił :) Jak chcesz widzieć przebieg z TTL-a mniej więcej
    > bez zniekształceń to zastosuj po drodze wtórnik emiterowy.

    Wyszło drobne nieporozumienie. Ja oglądając ten przebieg chciałem sprawdzić
    (oszacować) zdobyty oscyloskop. I wyszło mi że na dwóch kablach to jego
    pasmo przenoszenia to 14MHz. Tak mi wyszło bo z prostokąta zrobił sinus
    (czyli pierwsza harmoniczna). Po prostu chciałem w prymitywny sposób
    wyeliminować wpływ kabelków. I tyle. Bo jak wygląda przebieg z wyjścia
    Ttl-a to potrafię sobie wyobrazić :-).

    pozdrawiam MArek