  • Data: 2019-01-10 12:39:25
    Temat: Re: Prysznic z chin /elektryka/
    Od: Marek Panek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.01.2019 18:03, Peter wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=jo99U3nVCnA
    >

    > bardzo fajne urządzenie, szczególnie w środku konstrukcja , pomyliły im
    > się tylko napięcia zasilania, chyba powinno być 22V
    >
    > co sądzicie?

    Co poniektórzy powinni pamiętać przepływowe, elektryczne podgrzewacze
    wody, zakładane na kran i czajniczki "delegacyjne", importowane
    personalnie i masowo z byłego ZSRR. Używałem z powodzeniem. Czajniczki
    oparte na "patencie" więzienno-wojskowym: dwie żyletki, zapałki jako
    izolacja i do sieci - działało!.
    Był taki okres, że ciepła wodę wyłączano na jeden miesiąc w celu
    konserwacji sieci - korzystałem z tego patentu przez kilka sezonów.
    Konstrukcja niestety z tanich tworzyw, starzała się, a wylot
    błyskawicznie zarastał kamieniem, ale działało. Do napełnienia wanny
    absolutnie nie, ale ogolić się i ochlapać to i owszem.
    Teraz anekdota: na którejś konferencji (chyba gdzieś w Beskidzie, ale
    głowy nie dam) kolega, głeboką nocą postanowił sobie zrobić herbatkę -
    jedyne niezajęte gniazdko było w łazience; właczyl i czeka - a tu nic;
    postanowił srawdzić czy działa (a był na bosaka), zdjął pokrywkę i
    wsadził palec do wody - tak go miąchęło, że nabił sobie solidnego
    siniaka na głowie. Okazuje się, że tam woda była za czysta. Nie mieliśmy
    miernika (delegacja) - ale po 10min. od włączenia nie można było wyczuć
    zmian temp.
    pzdrw