  • Data: 2018-06-09 17:33:05
    Temat: Re: Przechodzenie przez przejście.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-09 o 13:25, CTP pisze:

    > Klasyka! Zginęli ludzie a ten idiota sypie paragrafami. Paragrafy im życia nie
    zwrócą.
    > CTP

    Ale może otworzą oczy debilom takim jak ty, którzy doszukują się winy
    nie tam gdzie ona jest.

    Niestety w takich sytuacjach prokurator nie dyskutuje z gówniarzami
    tylko orzeka winę na podstawie paragrafów, a ja ci to piszę, żebyś
    zrozumiał, że w takich sytuacjach nie jest winnym ten, kto zatrzymuje
    się, aby przepuścić pieszego tylko ten, kto nie stosuje się do przepisów
    PoRD.

    Przyjrzyj się dokładniej na tym filmie. Kierowca białego auta nie hamuje
    ostro, a widząc za sobą zapierdalającą ciężarówkę nawet wjeżdża na
    przejście, aby dać miejsce debilowi z TIR-a. Ten nadal zapierdala i nie
    zwalnia, kiedy orientuje się, że powinien hamować podejmuje próbę
    ominięcia białego samochodu co kończy się utratą panowania nad
    samochodem i wypadkiem.