-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przechodzenie przez przejście.
Date: Sat, 9 Jun 2018 19:40:39 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <pfh3en$nlr$1@node1.news.atman.pl>
References: <pfen14$9tq$1@news.mixmin.net>
<5b1ae6dd$0$587$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5b1b638a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
<pffqkh$25o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1528566039 24251 83.142.196.21 (9 Jun 2018 17:40:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jun 2018 17:40:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <pffqkh$25o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633159
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.06.2018 o 08:04, mk4 pisze:
> A nie wyhamowal bo za pozno zaczal. No ale przeciez każdy ma prawo do
> blędu, czyż nie?
>
> Dlatego uważam, że podwójne zabezpieczenie (czyli tak jak jest teraz)
> jest po prostu rozsadniejsze. No bo jak jedna strona popelni blad to
> druga moze go naprawic. A w sytuacji kiedy wszystko ma spoczac na jednej
> stronie (kierowcy) to kto naprawi jego błąd? Pieszy, ktory na slepo
> bedzie wchodzil na przejscie? Nie za bardzo.
Ale teraz nie ma podwójnego zabezpieczenia (w większości przypadków).
Gro kierowców uważa, że pieszy ma pierwszeństwo, ale jak nic nie jedzie
(co fachowo nazywamy "ustąpieniem pierwszeństwa") i jak pieszy "popełni
błąd" to jest już za późno i mamy "wtargnął".
Rozsądek, kultrura - wszystko jest wskazane, ale nie może zmieniać
pierwszeństwa przepisowego ani go rozmywać. Możesz kogoś puścić, możesz
skożysztać z czyjejś uprzejmości, ale nie możesz wymuszać na kimś
pierwszeństwa.
Póki co pieszy na przejściu ma pierwszeństwo, żaden przepis nie zabrania
go przwepuścić, natomiast jest kilka przepisów które zabraniają
wyprzedzania, omijania i rozjeżdzania pieszych. Przepisy są to jasne,
wina również.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.06.18 21:57 mk4
- 09.06.18 22:40 kk
- 09.06.18 22:42 Uzytkownik
- 09.06.18 22:53 kk
- 09.06.18 22:57 Uzytkownik
- 09.06.18 23:40 Malkoit
- 09.06.18 23:46 mk4
- 10.06.18 06:23 Uzytkownik
- 10.06.18 07:53 Jacek Maciejewski
- 10.06.18 08:59 Budzik
- 10.06.18 08:59 Budzik
- 10.06.18 09:39 J.F.
- 10.06.18 09:59 Budzik
- 10.06.18 10:57 Uzytkownik
- 10.06.18 11:23 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- malowanie samochodu
- News from Poland
- Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- Co to za kabelek się dynda?
- czarny punkt - Małdyty
- Protesters attempt to storm Tesla's factory in Germany
- przydałaby się grupa o wszystkim
- Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
- korki prawie takie same
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- 2024-06-12 szukanie żony
- 2024-06-12 Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- 2024-06-12 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-12 bezpiecznik DC
- 2024-06-12 zasilanie fleksy z samochodu
- 2024-06-12 Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- 2024-06-13 dostałem sms
- 2024-06-13 Łomża => ERP Implementer <=
- 2024-06-13 Katowice => Administrator IT - Virtualization and Containerization <=
- 2024-06-13 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-06-13 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-13 Warszawa => Key Account Manager <=