  • Data: 2018-11-27 09:42:10
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5bf6827a$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > Moje krytyczne nie ukazują się.

    Moje też, ale tylko w serwisach zajmujących się polityką. Taka np. WP
    nie toleruje głosów krytyykujących ustrój panujący w PL.

    > Nie w tym leży problem.

    A ja myślę że to właśnie za sprawą tego Neffos tak błyskawicznie łapie
    FIXa, w stosunku do Acera, który obsługuje tylko GPS.

    > Ja biorę.

    To się możesz zdrowo przejechać, z telefonam z grubsza jest tak jak z
    bokserami - nie ma odpornych na ciosy, są tylko nie trafieni. Będzie
    telefon padał z wysokości metra 10 razy i nic, spadnie raz z 1/2metra i
    podnosisz złom.

    > Myslę, że w każdym szanującym się sprzęcie (telefonie,
    > słuchawkach itp.) usuwającym szumy, echo itp...

    Ale tu nie chodzi o każdy a o ten jeden konkretny model telefonu.

    > Nie narzekałem na ciemny ekran Monstera, ale nie
    > był nadzwyczajnie jasny.

    Czyli kolejny duży +..

    > WiFi lub 3G (Aero2) też...

    To już niedobrze... całe szczęście że bateria pojemna.

    > Laptopowe szybko zużywają się, czego nie
    > mogę powiedzieć o niektórych telefonicznych.

    Tzn - rozładowują? W laptopie pewnie to za sprawą ekranu to szybkie
    rozładowywanie.

    > Jedynie akumulatora nie krytykuję.
    > Nawet wytrzymał rozjechanie rowerem...

    Kolejny +, tym razem niewielki.

    > Popytaj tych, którzy mieli Monstera z wczesnymi wersjami A.

    A tobie nic o tym nie wiadomo?

    > Rozszerzenie wewnętrznej jest drobiazgiem w zestawieniu z apgrejdem.

    Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Nawet wczoraj miałem aktualizację
    sytemu, jak zawsze sprowadziło się to do kilku kliknięć w ekran.