    Subject: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <psrnf5$9kr$1@node1.news.atman.pl>
    <5bf29a3e$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <psvklh$47t$1@node1.news.atman.pl>
    <5bf3f3e0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt2adi$oku$2@node1.news.atman.pl>
    <5bf6827a$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt7jv4$1a7$1@node1.news.atman.pl>
    <5bfd0319$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <ptkprc$me8$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Thu, 29 Nov 2018 10:39:35 +0100

    > "Trybun" 5bfd0319$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Choć nie krytykowałem ustroju politycznego,
    > moje komentarze nie pojawiały się.

    Dopatrzyli się pewnie jakichś aluzji..

    > Za sprawą chińskiego Galileo i Glonass?
    > Raczej ;) nie za tą sprawą.

    Każdy z moich telefonów, a także stacjonarna nawigacja łapią FIXa w
    bardzo podobnym przedziale czasowym. Wyjątkiem jest ten ostatni, czyli
    ten obsługujący nie tylko GPS, wnioski sam wyciągnij.

    > Ponoć tak jest. Ale są mocniejsze i słabsze.
    > Na miękką pościel możesz rzucać bez końca. ;)
    > Póki nie trafisz -- jak kiedyś nie trafiłem,
    > wyskoczyła jedna SIMka...

    No i pytanie - "po co płaciłem za tą rzekomą wstrząsoodporność?"..

    > Miałem tylko kilka telefonów -- trzeba zapytać innych ludzi.

    > Szukałem z pojemną.

    Ale trafiłeś na taką, lekko powiedziane - niezbyt wydajną?;-)

    > Nie tylko rozładowują, ale także trwale tracą pojemność.

    Pewnie do sprawdzenia tylko w warunkach laboratoryjnych.  Acer ma już
    prawie 7 lat a bateria o wiele sprawniejsza niż w nowym telefonie.
    Tablet ma już ponad 10 lat a spadek wydajności nadal niezauważalny,
    ogólnie kiepski, ale spadku wydajności nie widać.

    > JEDYNA!!!!!
    > Zapewne można było nabyć zapgrejdowany -- używany
    > lub nowy, ale znacznie póniej.

    Aż się wierzyć nie chce że aktualizacja systemu może aż tak wpływać na
    sprzęt. Ile to już razy aktualizowałem telefony, telewizory, tunery tv
    sat itd. a generalnie to zawsze przynosiło to tylko co najwyżej drobne
    zmiany, raz na plus raz na minus, a oczywiście najczęściej żadne zmiany
    nie były widoczne.

    > Aktualizowałeś wczesnego Monstera? ;)
    >

    > Nie wierzysz mi -- popytaj innych, ale popytaj
    > o apgrejdowanie wczesnego Monstera, nie TPlinka
    > czy Asusa! Nawet nie był najwcześniejszy -- były
    > wcześniejsze wersje, ale chyba były też sprzedawane
    > (jako nowe) pózniejsze.
    >
    > Te późniejsze zapewne nie wymagały takiego apgrejdu.
    >
    > Wszystkie aktualizacje zajmowały razem kilka GB -- dlatego
    > je wywaliłem. Ale gdyby gdzieś ukryła się jakaś kopia,
    > pokażę Ci co i jak...

    Mogę zapytać tylko Ciebie. Mógłbyś w skrócie opisać na czym polegały te
    problemy w aktualizacji Bestii?