  • Data: 2016-09-22 22:14:53
    Temat: Re: Przedluzenie kabla antenowego
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-22 o 21:49, Pawel pisze:

    > To powiedz jak sie powinno wybierac odpowieedni wzmacniacz? Na co trzeba
    > zwracac uwage?
    > Chodzi mi o rozne przypadki, np sama tv naziemna i z satelita.

    Do takich zastosowań nie nadaje się "wzmaczniacz" za 5 zł. kupiony w
    jakimś sklepie sprzedającym marchewki typu Tesco.

    Tutaj masz przykłady wzmacniaczy:

    http://www.dipol.com.pl/budynkowy_wzmacniacz_szeroko
    pasmowy_dla_sieci_kablowych_ba203u_R82410.htm

    http://www.dipol.com.pl/wielowejsciowy_wzmacniacz_fm
    -vhf-uhf_ma400_terra_R82520.htm

    ewentualnie:
    http://www.dipol.com.pl/wzmacniacz_antenowy_wewnetrz
    ny_aws-1036_silverline_1-wejscie_4_wyjscia_regulowan
    e_B11587.htm

    Coś do lektury:
    http://www.dipol.com.pl/instalacje-domowe,6204

    --