  • Data: 2018-07-05 00:06:27
    Temat: Re: Przedwojenne automaty telefoniczne
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnpjpcpn.t47.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nad otworem buduje się gustowną wieżyczkę z kolumnienkami.

    <Max Paradys mode on>
    Ano chyba, że tak...
    <Max Paradys mode off>

    > Jeśli ktoś nie może zobaczyć osobiście (co zawsze polecam, bo

    Nigdy nie było mi dane opuścić granic kraju...
    BTW. Jest gdzie dowiedzieć się, czy wiosną i latem '74, była w NRD
    pryszczyca u bydła domowego? Od grubo ponad ćwierć wieku kombinuję, jak się
    tego dowiedzieć. Przeszukałem net, ale jest taki szum, że nic sensownego nie
    wynika.

    > podróże kształcą), to na fotografii też zobaczy.

    Mieć kasę, to i się pojedzie. Jak będzie możliwość, chciałbym z Palenicy
    Białczańskiej rowerem (tam, gdzie nie można jeździć, proweadziłbym pieszo),
    na Rysy (he he) :)), potem po drugiej stronie do pobliskiego szlaku
    rowerowego (a może na Gerlach?) i wróciłbym może koleją, może jak...?
    Jeszcze tylko porę roku dobrać, by lawina śnieżna nie porwała, ani jakiś
    zabłąkany misio nie zszamał...
    Na razie priorytet to Wilno (głównie ulice Bosaczkowa i Derewnicka, ale i
    reszta miasta), czasu coraz mniej... (kurde, autobus 88 zmienił trasę,
    buuu...)

    Co do łuku gotyckiego, chodziło mi o zasadę mechaniczną którą wykorzystuje,
    nie sam łuk, jako taki.
    No, muszę tylko kuzyna złapać, bo raczej nie czeka na moje pytania, ale jak
    zapytam, to na pewno mi coś odpowie.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.