  • Data: 2015-12-07 09:14:39
    Temat: Re: Przedwojenny aparat CB 35, podłączenie do sieci
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    No bo widzisz trzeba się uczesać lub nie można przekonac szefa, że jest się u
    klienta, a nie na polu golfowym ;-)

    Mnie mocno wkurza, że jakiś sąd gminny mnie wzywa na kilkuminutową rozprawę o 270 zł
    kilkaset kilometrów (autentyk) i nie wiadomo nawet, czy ona się odbędzie (bo np.
    sądowi mucha wleci do nosa i odroczy o tydzień, co się zresztą stało), ale przez
    jakieś wideo nie da się złożyć stanowiska czy wyjaśnień.
    To taki przykład.

    Co do komórek jest wkurzające, że nie udało mi się znaleźć w rodzinie zestawu aparat
    marki A + aparat marki B, które by chciały się połączyć wideorozmową - Ericcson ma
    swoje, Alcatel ma swoje, Apple ma swoje rozwiązanie i co im zrobisz.

    -----