  • Data: 2019-07-02 01:09:47
    Temat: Re: Przejscia dla pieszych trwa edukacja suwerena :-)
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak urzedowo i zgodnie z przepisami wyglada zamiar wejscia? Machac lapami trzeba?
    Robic dwa kroki w przod i jeden w tyl? Czy czterokrotnie oprocic sie w lewo i raz w
    prawo? Dokad procedura zamiaru przejscia nie bedzie opisana w przepisach to pojecie
    zamiaru przejscia nie istnieje.

    Bo to jest (trudne słowo) OBOPÓLNA ZGODA :] Znak D-6 zobowiązuje (masz
    obowiązek zwolnić!) i umożliwić przejcie pieszemu. Skoro nie zwalniasz i
    olewasz, to pieszy korzystając z pierwszeństwa na pasach, włazi i już ma
    pierwszeństwo, wtedy albo go jebniesz albo spalisz laczki, pokażesz
    fakju i zjebiesz jak psa. Jak go jebniesz to masz winę może i współwinę.
    Wystarczy zwolnić czy zahamować. Tak, wiem że to trudne zatrzymać taką
    kupę masy...ale pochuj ją rozpędzałeś wcześniej przed przejsciem?
    Wiele razy pisałem, że pieszy powinien mieć masę 2 ton i blachę. Może
    byś zrozumiał kiedy rozumiesz to dokładnie i idealnie jak widzisz A7 :]

    Jak go zjebiesz jak psa, to wcale nie oznacza że miałeś rację.
    Udowadniasz tylko że jesteś kretynem. Uwielbiam takie udowodnienia :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>