    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przejściówka USB->RS232 pod Vista
    Date: Sun, 23 Jan 2011 22:04:04 +0100

    W dniu 2011-01-23 21:57, Pawel pisze:
> [...]
    > odpowiedz.
    > Ostatnio bawie sie programowaniem mikrokontrolerow pod Vista i mam spory
    > problem, bo potrzebuje podlaczyc programator przez USB i nie potrafie
    > zainstalowac driverow(drivery teoretycznie sa pod viste) pod tym OSem.
    > Czy mozecie mi powiedziec, czego wy uzywacie, zeby miec przejscie z usb
    > na RSS232? Slyszalem, ze sa spore problemy z takimi przejsciowkami i ze
    > nie nie wszystkie wspolpracuja z RS232. Mozecie mi podrzucic jakas
    > przejsciowke, ktora napewno bedzie chodzic pod vista i bedzie chcialo to
    Jakbyś jeszcze napisał jaki to programator+program...

    > Slyszalem takze, ze najlepsze
    > przejsciowki bazuja na PCMCI/Express card(jakos tak - nastepca PCMCIA),
    > ale podobno sa dosc drogie.
    Jeśli masz laptopa to faktycznie, ale na expresscard są karty rs232
    "usb" (czyli na czipach prolific, ftdi itp, realnie to to samo co na
    kabelku usb, tylko wsadzone w kartę) i "prawdziwe expresscard" czyli
    karty elektrycznie PCIe (na czipach moschip, i te są drogie ale
    bezproblemowe w zasadzie)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173