    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przejściówka USB->RS232 pod Vista
    Date: Mon, 24 Jan 2011 20:46:13 +0100

    On 2011-01-23 22:04, BartekK wrote:
    > Jakbyś jeszcze napisał jaki to programator+program...

    Jesli chodzi o plytke ewaluacyjna, to jest to jakas plytka z kola
    naukowego wroclawskiej polibudy(z tego co mi wiadomo, bo jest to
    pozyczone), a jesli chodzi o programator(z jednej strony RS232, z
    drugiej gniazdko uzywane przy programatorach i troche elektroniki), to
    sadzac z wygladu jest to pewnie takze robota tego samego kola naukowego.

    > Jeśli masz laptopa to faktycznie, ale na expresscard są karty rs232
    > "usb" (czyli na czipach prolific, ftdi itp, realnie to to samo co na
    > kabelku usb, tylko wsadzone w kartę) i "prawdziwe expresscard" czyli
    > karty elektrycznie PCIe (na czipach moschip, i te są drogie ale
    > bezproblemowe w zasadzie)

    A moglbys podac przyklad jakiejs bezproblemowej przejsciowki? i w jakich
    przedzialach cenowych sa te przejsciowki.

    Ja osobiscie mam przejsciowke
    model U232-P9 i to jest tyle, jesli chodzi o napisy na przejsciowce.
    Wyprodukowala to firma i-tec. Orientujesz sie, czy jest to jakas
    sensowna firma, jesli chodzi o tego typu przejsciowki