  • 1. Data: 2015-11-04 14:33:34
    Temat: Przekładnia
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    tym razem już przekładnia bez znaku zapytania.

    Byłem u mechanika, zaproponował jakąś regenerowaną z Intercars za 1200,
    potem powiedział, że skoro na allegro są za 500-600, to może lepiej
    taką, a na koniec stwierdził, że najlepiej kupić dobrą używkę...

    Ale kup tu dobrą...

    Czytałem poza tym, że to bardzo popularna usterka w Captivie, więc
    sceptycznie podchodzę do używanej, zacząłem obdzwaniać oferty z allegro
    i się okazało jak zwykle, że oferty są, ale jak przychodzi co do czego,
    to schody. Nie podejmują się montażu (taki problem?) i tylko
    regeneracja, bo nie mają na wymianę. Inni nie oddzwaniają... Klasyka.

    Polecicie jakąś firmę w której regenerowaliście? Myślę, że mechanik mi
    na miejscu ogarnie montaż, ale wolałbym nie wysyłać do regeneracji, żeby
    się nie okazało, że nie będę miał auta przez miesiąc. A może właśnie dać
    swoją do regeneracji, niektórzy mówią, że bezpieczniej. Co radzicie?
    Znowu inni mówią, że ta regeneracja to o kant D.

    W sumie jak tu patrzę, to może rzeczywiście...

    http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe
    /towary/24471/802010000/

    Ale ile to warte?

    Chevrolet Captiva/Opel Antara, 2007, 2.0D, 4x4, manual.

    Poradźcie coś ludzie. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2015-11-04 14:42:37
    Temat: Re: Przekładnia
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 14:33, twistedme pisze:
> [...]
    > Znowu inni mówią, że ta regeneracja to o kant D.
    >
    > W sumie jak tu patrzę, to może rzeczywiście...

    eee, sorry, to nie ten link, tu też regenerowane. Nowa za 1900.

    http://www.iparts.pl/czesc/przekladnia-kierownicza-l
    izarte-01132600,opel,antara-od-2006-05,2-0-cdti-4x4-
    150km,84-5548-19495-100199-0-292-01132600.html

  • 3. Data: 2015-11-04 17:09:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** twistedme pisze tak:

> [...]
    > 02010000/
    >
    > Ale ile to warte?
    >
    > Chevrolet Captiva/Opel Antara, 2007, 2.0D, 4x4, manual.

    Kup sobie nową a swoją sprzedaj :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-11-04 17:30:51
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 17:09, PiteR pisze:

    /towary/24471/8

    > Kup sobie nową a swoją sprzedaj :)

    Przekładnię czy Captivę? ;)

  • 5. Data: 2015-11-05 13:37:08
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-11-04 o 14:42, twistedme pisze:

> [...]
    izarte-01132600,opel,antara-od-2006-05,2-0-cdti-4x4-
    150km,84-5548-19495-100199-0-292-01132600.html

    Jesteś pewien, że nowa?

    LIZARTE jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w regeneracji
    części zamiennych do samochodów. Powstała w 1973 roku w Hiszpanii, a
    obecnie swoje placówki posiada również we Francji, dystrybuując produkty
    do wielu krajów na całym świecie. Działalność firmy to naprawa,
    regeneracja i produkcja części zamiennych dostosowanych do wszystkich
    marek i modeli samochodów. Na ofertę LIZARTE składa się ponad 4000
    różnych komponentów do układów ...

  • 6. Data: 2015-11-05 13:51:24
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-05 o 13:37, Pawel Muszynski pisze:

> [...]
    > regeneracja i produkcja części zamiennych dostosowanych do wszystkich
    > marek i modeli samochodów. Na ofertę LIZARTE składa się ponad 4000

    No to już mamy wyjaśnione, bo znalazłem w międzyczasie jeszcze takie za
    2700 i było napisane wyraźnie, że nowe. Czyli zarówno te z allegro za
    450-1000 zł jak i te z linków za 1200-1900 są regenerowane.

    No więc w grę wchodzi właściwie tylko regenerowana od 450 do 2000. Skąd
    kurde taka rozbieżność w cenie??

    Z tego co się zorientowałem to te na allegro są regenerowane w taki
    mniej więcej w taki sposób: https://www.youtube.com/watch?v=wQm88cBzs9M

    Film pierwszy z brzegu.

    No więc pytanie dalej otwarte - gdzie dać do regeneracji?

  • 7. Data: 2015-11-05 14:38:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 450-1000 zł jak i te z linków za 1200-1900 są regenerowane.
    >
    > No więc w grę wchodzi właściwie tylko regenerowana od 450 do 2000. Skąd

    Różnice w cenie mogą wynikać z zakresu regeneracji.
    Na przykładzie tylnych zacisków hamulcowych, które dawałem do regeneracji
    pół roku temu. Regeneracja może obejmować umycie Karcherem z zewnątrz i
    wymianę zewnętrznej gumki, bez rozbierania zacisku. Może też obejmować
    rozebranie zacisku na czynniki pierwsze, wypiaskowanie obudowy, wymianę
    wszystkiego co da się wymienić: wszystkie uszczelki, tuleja od mechanizmu
    hamulca ręcznego. W obu przypadkach zacisk z zewnątrz wygląda podobnie, ale
    tylko w drugim przypadku działa jak prosto z fabryki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-11-05 15:20:11
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-11-05 o 14:38, yabba pisze:
> [...]
    > tuleja od mechanizmu hamulca ręcznego. W obu przypadkach zacisk z
    > zewnątrz wygląda podobnie, ale tylko w drugim przypadku działa jak

    Nie no właśnie najciekawsze, że to co na filmie tyczy się ponoć też tych
    regeneracji za 500zł, czyli dokładne czyszczenie, wymiana simeringów,
    szlifowanie tego wałka i co tam jeszcze.

    Dzwoniłem jak na razie do 4 firm, 2 tych za 1000 i 2 za 500. Jedynie w
    jednej podali mi konkret, że mogą mi zregenerować moją, bo nie mają na
    wymianę, ale montażu się nie podejmą, więc gwarancja tylko na 12 mcy, a
    nie na 24. Z innych czekam na info, znając życie to się nie doczekam.

  • 9. Data: 2015-11-06 08:28:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "twistedme" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > montażu się nie podejmą, więc gwarancja tylko na 12 mcy, a nie na 24. Z innych
    > czekam na info, znając życie to się nie doczekam.

    jezeli koszty wymiany nie sa bardzo wysokie to bralbym uzywana a wyjeta
    zostawil do ewentualnej regeneracji gdyby cos bylo nie halo

    ale oczywiscie trzeba to przeliczyc uwzgledniajac koszty uzywanej,
    koszt regeneracji, koszt nowej, koszt montazu i czas spedzony bez
    samochodu

    druga sprawa - wysoka cena regeneracji nigdy nie gwarantuje dobrej
    roboty, najlepiej szukac polecanych warsztatow na jakims duzym forum
    pamietajac zeby opinie byly aktualne - to ze dobrze robili rok
    czy dwa lata temu nie znaczy ze zawaleni robota dalej robia dobrze

    --
    http://db.org.pl/