eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzełącznik 3-pozycyjny z pozycjami: 1(mono)-0-2(bistabilny) › Re: Przełącznik 3-pozycyjny z pozycjami: 1(mono)-0-2(bistabilny)
  • Data: 2018-05-03 17:49:34
    Temat: Re: Przełącznik 3-pozycyjny z pozycjami: 1(mono)-0-2(bistabilny)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5aeaed27$0$31354$65785112@news.neostrada.pl...
    > Może ktoś spotkał się z przełącznikiem, najlepiej obrotowym lub w formie
    > dźwigni, który posiada 3 pozycje:
    > 1 - 0 - 2
    > Przy czym pierwsza pozycja monostabilna tzn. po przekręceniu w pozycję 1 i
    > puszczeniu pokrętła, musi samoczynnie powrócić do pozycji 0
    > Pozycja 2 zaś ma być pozycją bistabilną tzn. pokrętło pozostaje w pozycji
    > stabilnej 0 lub 2
    > Przełącznik dobrze by było, żeby był w wersji bryzgoszczelnej, a styki
    > podwójne AC/DC rzędu 3-5A.

    Klucz telefoniczny (taki przełącznik) z jakiejś centrali telefonicznej, nie
    gwarantuję prądu, ani szczelności, ale pozostałe wymagania spełnia aż nadto.
    Myślę, że można próbować to opatulic czymś i np. zastosować dodatkowy
    przekaźnik, choć w niektórych przełącznikach styki bywają całkiem siermiężne
    i pewnie by wytrzymały taki prąd...

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...