  • 11. Data: 2009-07-26 22:12:45
    Temat: Re: Przełącznik bistabilny wyzwalany impulsem?
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał(a):

    > A może nawet sam "zwykły tyrystor"...

    Nie wiem, czy by wystarczył, bo nie wiem jakie napięcie by miał zwierać do masy...

    Maciej

  • 12. Data: 2009-07-26 22:17:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej napisał:

    > Nie wiem, czy by wystarczył, bo nie wiem jakie napięcie by miał
    > zwierać do masy...

    Też nie wiem. Dlatego napisałem, że może. (Prąd zwarcia też ważny.)

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2009-07-27 21:54:42
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 26 Lip, 22:23, "Matt " <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > przekaźniki na płytce).
    >
    > Takie impulsy chcę przekształcić tak, by jedno naciśnięcie przycisku A
    > włączało centralkę (zwierało linię centralki z masą), a każde kolejne
    > naciśnięcie przycisku A nie zmieniało tego stanu.
    > Naciśnięcie przycisku B ma wyłączać centralkę, a każde kolejne naciśnięcie B
    > ma nie zmieniać tego stanu, aż do naciśnięcia A - wtedy centralka zostaje
    > włączona i tak w kółko.
    >
    > Proszę o pomoc - jak to najprościej wykonać? Kombinuję z przerzutnikami,
    > bramkami itp., ale pewnie jest prostszy sposób, tylko jakoś nie mogę na niego

    I najlepiej nosić pilota na jednym kółku z kluczami...

    Kwintesencja zabezpieczenia obiektu :(
    pozdro, Marek

  • 14. Data: 2009-07-27 22:03:00
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    I najlepiej nosić pilota na jednym kółku z kluczami...

    Kwintesencja zabezpieczenia obiektu :(
    pozdro, Marek

    No i oczywiście breloczek z adresem żeby uczciwy znalazca wiedział gdzie
    odesłac ;P

  • 15. Data: 2009-07-28 05:49:11
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 27 Lip, 23:54, Marek MANO <m...@g...pl> wrote:
    > I najlepiej nosić pilota na jednym kółku z kluczami...
    >
    > Kwintesencja zabezpieczenia obiektu :(
    > pozdro, Marek

    A w przypadku alarmu samochodowego też oddzielasz kluczyki od pilota?
    Z altany, którą chce zabezpieczyć złodziej może ukraść rzeczy o
    mniejszej wartości, niż gdyby ukradł przeciętny samochód z ulicy - po
    co większe zabezpieczenia? ;-)

    Maciej