  • Data: 2018-04-25 16:36:38
    Temat: Re: Przełącznik odwracający polaryzację
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > -jesli dobrze rozumiem - jak kierowca zablokuje okna, to sam tez ich
    > nie ruszy.

    Nigdy nie próbowałem :) ale ze schematu na to wygląda.

    > -jak chcesz zamknac okno dziecku z tylu, a dziecko trzyma przycisk
    > wcisniety - to nie zamkniesz.

    To prawda.

    > -krancowki są, czy dziecko moze silnik spalic ?

    Nie ma. Jest czujnik prądu, ale on chyba działa tylko przy automatycznym
    otwieraniu do końca (nie ma domykania).

    > -automatu zamykajacego/otwierajacego do konca tez nie ma.

    Jest do drzwi kierowcy. Co ciekawe w serwisówce piszą, że jest zarówno
    zamykający, jak otwierający do końca, ale ja znalazłem tylko panele z
    otwieraniem do końca (piszę o panelach, bo moja Yariska miała szyby na
    korbkę i doktoryzowałem się z tematu, jak przerabiałem na elektryczne).
    Żeby domknąć, trzeba trzymać.

    > -kabli nawet nie tak duzo, ale w drzwiach kierowcy wiazka gruba ... a
    > mozna bylo jednym CAN :-)

    Pewnie w nowszych rocznikach jest CAN :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]