  • Data: 2018-04-25 18:52:51
    Temat: Re: Przełącznik odwracający polaryzację
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-25 o 16:36, Adam Wysocki pisze:

    > Nigdy nie próbowałem :) ale ze schematu na to wygląda.

    > To prawda.

    > Nie ma. Jest czujnik prądu, ale on chyba działa tylko przy automatycznym
    > otwieraniu do końca (nie ma domykania).

    > Jest do drzwi kierowcy. Co ciekawe w serwisówce piszą, że jest zarówno
    > zamykający, jak otwierający do końca, ale ja znalazłem tylko panele z
    > otwieraniem do końca (piszę o panelach, bo moja Yariska miała szyby na
    > korbkę i doktoryzowałem się z tematu, jak przerabiałem na elektryczne).
    > Żeby domknąć, trzeba trzymać.

    Trochę dziwne. Ze schematu można wnosić, iż jest sterowanie tylko i
    wyłącznie klawiszami.

    W niektórych autach spotykałem rozwiązanie, że otwieranie lub zamykanie
    do końca jest po naciśnięciu przycisku przez określony czas, nieco
    dłużej niż chwilowe "pstryk" - tak ok. sekundę. Jeśli naciśnięcie jest
    krócej lub dłużej, to przesuw następuje tylko przez czas naciskania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam