    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
    Date: Wed, 20 May 2009 11:49:46 +0200

    Dnia Tue, 19 May 2009 11:59:20 -0700 (PDT), Ircys napisał(a):

    > Spokojnie.
    > Nikt nie przywrócił, ani nie łże - to totalny bałagan w WP jest tego
    > przyczyną.
    > Powoli rozpada się załoga, brak kapitana i statek dryfuje.

    Jak się okazuje, wcale nie jest jeszcze tak źle :)

    > Zgłoś ten problem na p...@w...pl lub infolinię 799 25 6625 i nie
    > spodziewaj
    > się błyskawicznej reakcji :)

    Wczoraj późno w nocy wysłałem do nich maila z zapytaniem i dostałem taką
    oto odpowiedź:

    "niestety, operator PLAY jako jedyny uniemozliwia przeniesienie numeru.
    Nie pobieramy zadnych srodkow za przeniesienie numeru do dowolnej
    sieci. Jest to blad po stronie PLAY na ktory nie mamy wplywu. Trwaja
    rozmowy majace na celu uregulowanie tej kwestii."

    Więc wygląda na to, że to Play robi krecią robotę.
    Zresztą może to i lepiej, bo w tej sytuacji zamiast przenosić numer do
    Play, po prostu kupię sobie starter Gadu Air.
    Tym niemniej, wyślę do Play prośbę o wyjaśnienie tej sprzeczności.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof