  • 1. Data: 2009-05-19 14:05:57
    Temat: Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    W związku ze zbliżającym się zakończeniem działalności przez WPmobi,
    złożyłem w Play wniosek o przeniesienie do nich numeru.
    Dzisiaj w nocy dostałem z Play maila następującej treści:

    "W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
    opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
    Twojego numeru.
    Obecnie proces został przerwany, jednak nadal czekamy na Ciebie w PLAY.
    [...]".

    Byłbym skłonny w to uwierzyć, gdyby nie fakt, ze WPmobi sam zachęca
    swoich klientów do przenoszenia swoich numerów do innych sieci, a nawet
    jako pierwszy w Polsce operator, nie pobiera za to żadnych opłat!
    Kto więc kłamie?
    Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w
    żywe oczy?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-05-19 14:15:00
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Play - kto kłamie?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 May 2009 16:05:57 +0200, Chris napisał(a):

    > "W dniu 2009-05-18 otrzymaliśmy informację od Twojego operatora o braku
    > opłaty za przeniesienie numeru, wstrzymało to decyzję o wydaniu nam
    > Twojego numeru.
    (...)
    > Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w
    > żywe oczy?

    Informację o braku opłaty... to może P4 nie chce przyjmować tych, co za
    darmo (bo za co 60 zł w usługach promocyjnie by dali? :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-05-19 15:28:14
    Od: i...@g...com

    On 19 Maj, 16:15, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > (...)
    >
    > Informację o braku opłaty... to może P4 nie chce przyjmować tych, co za
    > darmo (bo za co 60 zł w usługach promocyjnie by dali? :-)

    Ja wniosek przeniesienia dwóch numerów złożyłem 4 maja, 11 maja
    działały w play.
    Startery wpmobi były puste z zablokowanymi wychodzącymi - zero
    problemów w przeniesieniu.
    Wybrałem bonus 3x30(20+10)zł i wszystko doszło :)

    Więc trudno powiedzieć o co biega.

  • 4. Data: 2009-05-19 17:36:07
    Od: gauri7 <j...@g...com>

    Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play. Ale dopiero w
    ubiegły czwartek wysłałem kartę rejestracyjną. I jeszcze do nich nie
    doszła. A nie można wysłać faksem ani mailem. Lipa...

  • 5. Data: 2009-05-19 18:59:20
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 19 Maj, 16:05, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]
    > Kto więc kłamie?
    > Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w

    Spokojnie.
    Nikt nie przywrócił, ani nie łże - to totalny bałagan w WP jest tego
    przyczyną.
    Powoli rozpada się załoga, brak kapitana i statek dryfuje.
    Zgłoś ten problem na p...@w...pl lub infolinię 799 25 6625 i nie
    spodziewaj
    się błyskawicznej reakcji :)

    Ircys

  • 6. Data: 2009-05-20 09:49:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 19 May 2009 11:59:20 -0700 (PDT), Ircys napisał(a):

    > Spokojnie.
    > Nikt nie przywrócił, ani nie łże - to totalny bałagan w WP jest tego
    > przyczyną.
    > Powoli rozpada się załoga, brak kapitana i statek dryfuje.

    Jak się okazuje, wcale nie jest jeszcze tak źle :)

    > Zgłoś ten problem na p...@w...pl lub infolinię 799 25 6625 i nie
    > spodziewaj
    > się błyskawicznej reakcji :)

    Wczoraj późno w nocy wysłałem do nich maila z zapytaniem i dostałem taką
    oto odpowiedź:

    "niestety, operator PLAY jako jedyny uniemozliwia przeniesienie numeru.
    Nie pobieramy zadnych srodkow za przeniesienie numeru do dowolnej
    sieci. Jest to blad po stronie PLAY na ktory nie mamy wplywu. Trwaja
    rozmowy majace na celu uregulowanie tej kwestii."

    Więc wygląda na to, że to Play robi krecią robotę.
    Zresztą może to i lepiej, bo w tej sytuacji zamiast przenosić numer do
    Play, po prostu kupię sobie starter Gadu Air.
    Tym niemniej, wyślę do Play prośbę o wyjaśnienie tej sprzeczności.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-05-20 10:28:41
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ładnie, Play tak walczy o darmowe przenoszenie, kusi reklamami, a tu się
    okazuję, że jednak jak sam nie dostaję za to kasy , to zmienia się jego
    podejście do tematu

  • 8. Data: 2009-05-20 11:02:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > Ładnie, Play tak walczy o darmowe przenoszenie, kusi reklamami, a tu się
    > okazuję, że jednak jak sam nie dostaję za to kasy , to zmienia się jego
    > podejście do tematu

    Play nie dostaje kasy. Kasę pobiera poprzedni operator.
    Tu zapewne jest jakiś błąd w "systemie".
    Jak przenosiłem nr z Mobilkinga, to w BOK Mobilking twierdzili,
    że to wina Play, w Play- że Mobilkinga. Ale w końcu poszło.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-05-20 12:09:38
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kto więc kłamie?
    > Czy WPmobi po cichu przywrócił opłaty, czy tez Play bezczelnie łże w

    problem jest w wp... mają taki burdel... ja czekałem na KATYWACJĘ 12 dni!!
    dzisiaj dopiero po kolejnej opierdolce ruszył numer!! ciekawe kiedy mi go
    zarejestrują :P

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 10. Data: 2009-05-20 12:27:57
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Chris wrote:

> [...]
    > Play, po prostu kupię sobie starter Gadu Air.
    > Tym niemniej, wyślę do Play prośbę o wyjaśnienie tej sprzeczności.

    Dziś w nocy, bez żadnego problemu, numer z WP przeszedł do Play.
    Komunikacja między operatorami jest wyłącznie elektroniczna i raczej to
    WP wysłało błędną informację do Play, chociaż głowy nie dam.

    M.