    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przepuszczanie pieszych
    Date: Thu, 26 Apr 2018 22:24:40 +0200

    Mon, 23 Apr 2018 20:19:51 +0200 "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    napisał:

    >Dookoła.

    To proponuję zamknąć dla samochodów, niech one sobie jadą "dookoła".
    Szczerze mówiąć to jak czytam tego typu "tfurczość", to mam ochotę
    wziąć młotek i rozjebać "tfurcy" czaszkę.
    Na jakiej podstawie (powstrzymałem się od dodania należnych epitetów)
    każesz pieszym iść dookoła, pieszy to ktoś gorszy? Dlaczego ma aż trzy
    razy czekać na światłach?

    Całe szczęscie że miasta się wreszcie po trochu cywylizują jeżeli
    chodzi o ruch pieszych, szkoda że tak powoli i że tyle jest jeszcze
    osób o mentalności przedpiścy.