    From: "u...@g...pl" <u...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Przerwy w transmisji neo+
    Date: Sun, 29 Sep 2002 09:28:52 +0000 (UTC)

    Twój problem nie jest nowy.Mam neo+ od dwóch tygodni i jestem zadowolony z
    jakości połączeń ale przed instalacją drżałem jak to będzie. Zanim to
    zamówiłem to naczytałem się różnych przedziwnych rzeczy na listach
    dyskusyjnych i gdybym miał do wyboru coś innego to poszedłbym pewnie w inną
    stronę. Jak ci się rwie to radzę napierdalać tych nieudaczników z TPSY ile
    się da. Nie dawać im żyć dopoki nie zrobią wszystkiego tak jak ma byc. U mnie
    pojwił sie problem z umową już przy instalacji. Dzwonię na infolinię i
    kulturalnie przedstawiam sytuacje, że ktoś się pomylił, że na pewno mają
    wszystko w bazie, i na 100% wszystko można wyjaśnic na co ten palant z wa-wy
    mowi że oni na pewno nie zawinili i delikatnie mówiąć mają wszystko w dupie,
    że zaraz monter ściągnien to wszystko co zamontował i instalacja ponowna po
    wyjaśnieniu za 2 tygodnie. No to nie wytrzymałem, najpierw go zjebałem na
    czym świat stoi że jest debilem i jego podwładni też bo nie umieją wpisać do
    bazy tego co im się mówi, zażądałem jego nazwiska i mówię że będę rozmawiał
    z przełożonym skoro on jest idiotą. Facetowi zmiękła rura bo słyszał już że
    nie żartuje i wszystko załatwilismy w dwie minuty. Nazajutrz był telefon z Wa-
    wy od jekiejś figury z TPSY, czy wszystko wporzo, przepraszamy i w ogóle co
    złego to nie my. Tak więc widzisz trzeba ich ostro opierdolic i troche
    pogrozić to wszystko się da załatwic, w koncu czasy nieciekawe i wszyscy
    dbają o stołek. Jak będziesz za mięki to cię będą spławiać w
    nieskończoność.POWODZENIA!!!